среда, 4. новембар 2015.

Мали: Нови софтвер „Беоком сервиса” омогућава боље и брже решавање проблема грађана

Градоначелник Београда Синиша Мали присуствовао је данас пуштању у рад нове корисничке апликације „Беоком сервиса” која омогућава лакшу и непосреднију комуникацију са грађанима.

Према његовим речима, „Беоком” годишње прими око 120.000 позива грађана Београда за разне проблеме који се дешавају на улицама града Београда.

– Зато смо решили да инвестирамо у ову службу и да је технички опремимо како бисмо одговорили на потребе грађана. Нови софтвр је данас инсталиран тако да ће „Беоком” бити три до пет пута ефикаснији у одговорима према грађанима. Систем ради тако да се сваки позив грађана забележи, „Беоком” комуницира са секретаријатима и јавним комуналним предузећима, та предузећа излазе на терен, решавају проблеме, да ли је пукла канализациона цев или је неки аутомобил непрописно паркиран и одмах се у систему види да ли је то урађено или није. Уколико није, ми реагујемо, видимо због чега неко није урадио оно што је требало да уради, а уколико јесте, у систему се појави да је тај посао заштићен – рекао је Синиша Мали.

Он је нагласио да је на овај начин Градска управа транспарентнија у односу према грађанима и много брже ће се реаговати и решавати њихови проблеми.

– С друге стране ми интерно имамо контролу око тога ко ради, ко не ради, ко брже ради од других, тако да можемо и да наградимо поједине службе и секретаријате, али и да их казнимо, а све у циљу боље и ефикасније услуге према грађанима – рекао је градоначелник, који је изразио захвалност директорима „Беокома” и „Инфостана” који су радили на овом пројекту.

Овај пример „Беокома”, према његовим речима, пратиће секретаријати и остала јавна предузећа.

– Инвестираћемо и у њихове ИТ-системе како би били ефикаснији, бољи и организованији у односу према грађанима и да свакодневно решавају њихове проблеме – рекао је Синиша Мали.

Догађају су присуствовали начелница Градске управе Сандра Пантелић, Дарко Главаш, директор „Беокома”, и Марко Митић, в.д. директора „Инфостана”.