понедељак, 26. септембар 2016.

Пробе даљинског грејања од понедељка

Према Одлуци о снабдевању топлотном енергијом у граду Београду, функционалне пробе система даљинског грејања трајаће од 3. до 7. октобра, најављено је из ЈКП „Београдске електране”.

Ове пробе подразумевају проверу рада топлотних извора – топлана и котларница, а упоредо ће бити проверена и исправност топловодне мреже и топлотних предајних станица. Према потреби, биће проверена функционалност појединих кућних грејних инсталација како би систем даљинског грејања био што спремнији за грејну сезону која званично почиње 15. октобра 2016. године.

Функционалне пробе топлотних извора, дистрибутивне мреже и предајних станица биће обављене према следећем распореду: 3. октобра – топлане „Земун”, „Медаковић” и „Дунав” и котларнице „Вртларска”, „Македонска”, ГАК „Народни фронт”, „Лука Београд”, „Косте Главинића 9”, „Стјепана Филиповића 30а”, „Љутице Богдана 2” и „Фабрисова 10”; у уторак, 4. октобра – топлане „Нови Београд”, „Вождовац” и „Борча” и котларнице „Хусинских рудара 31а”, „Салвадора Аљендеа 18”, „Браће Марић 3-7”, „Миријевски булевар 2а”, „Наде Наумовић 1” и ДЗ „Браће Јерковић”; у среду, 5. октобра – топлане „Церак”, „Миријево” и „Вишњичка бања” и котларнице КБЦ „Звездара” (Прешевска 31, Димитрија Туцовића 161), „Уралска 11”, „Уралска 36”, „Маљенска 3”, „Маријане Грегоран 69” и „Дреновачка 11”; у четвртак, 6. октобра – топлане „Миљаковац” и „Батајница” и котларнице Институт „Мајка и дете”, КБЦ „Бежанијска коса”, „Ресник”, „Сремчица”, „Железник” и „Барајево”; у петак, 7. октобра – топлане „Коњарник”, „Баново брдо” и „Младеновац” и котларнице „Јанка Веселиновића”, „Управа прихода”, „Сењак 1” (Симићева), „Сењак 2” (Булевар војводе Мишића 37-39), „Сењак 3” (Булевар војводе Мишића 39а), „Шехер” (Андре Николића 3) и „Булевар војводе Мишића 11-31”.

Како се наводи у саопштењу, функционалне пробе су само припрема за почетак грејне сезоне и то подразумева проверу рада система, али не и загревање стамбеног и пословног простора. „Београдске електране” апелују на кориснике да током функционалних проба не упућују рекламације Диспечерском центру – Служби за пријем рекламација уколико им радијатори нису топли.

Корисници система даљинског грејања првенствено би требало да обрате пажњу на исправност својих унутрашњих инсталација и уколико примете цурење воде из инсталација, квар треба да пријаве Диспечерском центру – Служби за пријем рекламација позивом на број телефона 011/2093-100 или 0800-111-201 (бесплатан позив).