петак, 9. децембар 2016.

Признaњa eдукaтoримa у бoрби прoти вршњaчкoг нaсиљa

Заменик шефа Канцеларије за младе и сарадњу са удружењима Никола Рајичић уручио је данас на завршној конференцији едукативних кампања под заједничким именом „Безбедност младих у школама” сертификате и захвалнице учесницима. Сертификате је добило 311 средњошколаца који су успешно завршили тренинг за вршњачке едукаторе,  а захвалнице 35 средњих школа које су учествовале у едукативним кампањама „Или возиш или пијеш”, „Не говору мржње” и  „Родна равноправност”.

Поздрављајући окупљене, Рајичић је истакао да је ова кампања реализована заједно са партнерским организацијама. 

– Канцеларија за младе и сарадњу са удружењима веома je задовољна одзивом младих у средњим школама јер се пријавило четири пута више младих. Ишколовали смо три пута више вршњачких едукатора, и веома сам поносан на то да су млади свесни своје улоге у друштву – нагласио је Рајичић.

Никола Рајичић је напоменуо да је циљ оваквих и сличних кампања које канцеларија редовно подржава да млади поштују људска права, а не да она буду само ствар Повеље о људским правима.

– Ова конференција се организује уочи Међународног дана људских права, 10. децембра, и ми као канцеларија свакодневно се трудимо да едукацијом младе научимо да поштују људска права – рекао је Рајичић.

У току 2016. године Канцеларија за младе и сарадњу са удружењима спровела је и подржала низ едукативних радионица и друштвено одговорних кампања, између осталих издвојила је око милион динара за организовање три кампање чија се реализација заснива на принципу вршњачке едукације.
У оквиру кампања „Или возиш или пијеш”, „Не говору мржње” и „Родна равноправност”, 311 средњошколаца из 35 београдских средњих школа стекло је практична знања и вештине које су касније самостално реализовали кроз вршњачке едукације у својим школама, на којима је учествовало око 1.800 средњошколаца.

Због великог интересовања младих одржано је три пута више вршњачких едукација од планираних (116 од планираних 30), на којима је учествовало исто толико више младих од планираних (1.800 младих од планираних 600).

У току реализације ове три кампање подељено је 600 едукативних брошура и 15.000 флајера.