субота, 22. април 2017.

„Инфостан” одговара на захтеве корисника

ЈКП „Инфостан технологије” ажурно одговарају на захтеве корисника који су упућени путем и-мејла, телефонских позива и дописа, саопштавају из овог градског предузећа.

Све већи број корисника обраћа се нашем предузећу путем и-мејла. На све захтеве и рекламације у вези са рачунима обједињене наплате добијене електронском поштом одговара се у законски прописаном року, па на тај начин грађани добијају све неопходне информације о рачуну обједињене наплате, не губећи време на долазак у филијале. Свака радна јединица ЈКП „Инфостан технологије” на територији свих градских општина  има своју и-мејл адресу доступну корисницима. Наше предузеће у законском року одговара и на све добијене дописе, кажу у „Инфостану”. 

У саопштењу се наводи да грађани уредно добијају информације о рачунима и позивом бројева телефона Контакт центра. 

Иако је број позива увећан у периоду приспећа рачуна на кућне адресе, трудимо се да одговоримо на позиве и захтеве. У претходном периоду уочене су мале техничке потешкоће у пријему позива, које успешно превазилазимо, због чега се извињавамо корисницима и захваљујемо на стрпљењу. Подсећамо да корисници на сајту предузећа у делу „On line” упит стања имају приступ електронским копијама рачуна, које могу да одштампају и изврше уплату не чекајући да им рачун стигне редовном поштом, поред чега имају увид у претходне уплате по рачунима, каже се у саопштењу „Инфостана”.