уторак, 12. септембар 2017.

Мали: До краја године 250 прилаза за особе са инвалидитетом у оквиру пројекта „Београд без баријера”

Градоначелник Београда Синиша Мали обишао је данас ЈП „Градско стамбено” и том приликом истакао да је ово предузеће једно од најважнијих у комуналном систему града Београда.

Догађају су присуствовали помоћник градоначелника Борко Милосављевић и директор „Градског стамбеног” Никола Ковачевић.

Мали је рекао да му је била жеља да са запосленима поразговара о стратегији, визији и тренутном пословању предузећа, нарочито због новог закона о становању, као и због свих промена које тај закон захтева, посебно у питању управника зграда.

Он је истакао да ЈП „Градско стамбено” од пре три године није исто као данас и захвалио директору и запосленима што су од предузећа које је правило губитке 2013. године, дошли до оног које прави добит.

– Јавно предузеће „Градско стамбено” једно је од најважнијих у комуналном систему града Београда. Постоји неколико пројеката по којима је Београд постао препознатљив, а то је превасходно ,,Београд без баријера”. „Градско стамбено” ће у оквиру тог пројекта до краја године завршити 250 прилаза за особе са инвалидитетом – рекао је градоначелник.

Он је додао да је више од 2.200 зграда добило модерно „лед” осветљење, а више од 6.000 зграда је обухваћено пројектом „Мали пројекти Београда”, захваљујући чему су негде сређене заједничке просторије, негде сандучићи, стакла, врата, гелендери и слично.

– Из дана у дан доказујемо да се ствари у Београду мењају. Показујемо да су нам детаљи подједнако важни колико и велики пројекти – навео је Мали.

Како је додао, следећи велики кораци за „Градско стамбено” су енергетска ефикасност и сређивање фасада.

– Само у овој години предузеће је урадило више од стотину фасада. По томе и по реакцијама грађана видимо да смо на правом путу. Циљ нам је да из године у годину повећавамо број реконструисаних фасада, али не само да их окречимо и улепшамо, него да кроз пројекат енергетске ефикасности и „паметних зграда”, које би радило ово предузеће, дођемо до смањења трошкова за грејање, али и да исконтролишемо трошкове воде. На тај начин бисмо, уз мање трошкове и повећање енергетске ефикасности, утицали на повећање квалитета живота – објаснио је градоначелник.

Он је навео и да инсистира на доступности сервисних информација током 24 сата, као и непрестаном контакту између овог предузећа, управитеља зграда и грађана.