четвртак, 19. октобар 2017.

Свечано отворен реновирани кошаркашки терен у Блоку 45

Главни градски урбаниста Милутин Фолић присуствовао је, заједно са председником Кошаркашког савеза Србије Предрагом Даниловићем, отварању 54. oбновљеног терена у оквиру друштвено-одговорне акције компаније „Моцарт“ –  „Сто терена за једну игру“.

Фолић је истакао да реновирани терен у блоку 45 представља 100. јавну површину која је уређена у Београду у претходном периоду. Уређена су 22 спортска терена, навео је Фолић, док је овај на којем се налазимо други који је сређен у сарадњи са компанијом „Моцарт“.

– До краја године биће уређено још 15, а у оквиру поменутих 100 јавних површина налазе се још паркови, урбани џепови, дечја игралишта и теретане на отвореном. Посебну пажњу посветили смо уређењу јавних површина, јер је то један од најбољих показатеља побољшања квалитета живота у једном граду. Позивам све суграђане да користе све што смо направили и проводе што више времена ван куће – поручио је Фолић.

Председник КСС-а Предраг Даниловић је упознао присутне са чињеницом да је управо на овом терену, као млад по доласку из Сарајева, стасавао на путу ка изванредној каријери.

– У 45. Блоку сам провео неколико прелепих година када сам дошао из Сарајева. Јако ми је драго што постоји акција која се бави реконструкцијом кошаркашких терена, а посебно што је један од тих терена управо овај у блоку 45. Играње баскета у крају је веома битно за свако дете и веома је важно да данас имају на располагању терен чија подлога чува од повреда – рекао је Даниловић.

Борјан Поповић из компаније „Моцарт“ је захвалио граду Београду и председнику Кошаркашког савеза Србије на подршци.

Када смо одлучили да покренемо акцију „Сто терена за једну игру“, били смо инспирисани чињеницом да су играчи кошаркашке репрезентације Србије, којима је посвећен терен, почињали да се баве кошарком управо на оваквим, „малим“ теренима. Поставили смо себи циљ да најмлађима обезбедимо одличне услове да се баве спортом у свом крају, а већ следеће недеље смо у Новом Пазару истим поводом  – рекао је Борјан Поповић, директор сектора корпоративних комуникација у компанији „Моцарт“.

Циљ друштвено одговорне акције компаније Моцарт “Сто терена за једну игру”, једне од највећих акција за омасовљење и подршку спорту у Србији, је стварање што бољих услова за будуће шампионе који расту у свим крајевима наше земље.