среда, 22. новембар 2017.

Весић: Новом хоризонталном сигнализацијом смањене гужве на Славији

Саобраћај на кружном току Славија је бољи и проходнији, возила се крећу без застоја јер има више трака, без аутобуских стајалишта и пешачких прелаза што је и био циљ, рекао је градски менаџер Горан Весић гостујући на РТС-у.

Према његовим речима возачи се полако прилагођавају новој хоризонталној сигнализацији  саобраћаја.

-До сада Славија није била имала уређене траке, а сада је кружни ток уређен у складу са правилима. Постоје две жуте траке, једна за трамваје и друга за тролејбусе и аутобусе.  Возачи сада морају да се навикну да када уђу у своју траку морају да се крећу њом до изласка из кружног тока, али очекујем да ће се брзо навићи јер је тако било и када је пуштен кружни ток на Аутокоманди – рекао је Весић подсећајући да кроз Славију дневно прође више од седамдесет хиљада аутомобила.

Он је навео да посебно возачи ГСП-а морају да поштују жуте траке јер се на тај начин смањују гужве што је и био основни циљ нове регулације саобраћаја, већа пропусна моћ и проточност.

Градски менаџер је нагласио да ће плато испред Народне банке Србије, место где је раније била једна неуређена површина, бити завршен 4. децембра.
-То је нови парк где ће бити постављена биста Димитрија Туцовића, биће зеленила и на тај начин ће Славија уз фонтану заблистати у пуном сјају – рекао је градски менаџер.

Говорећи о плановима за следећу годину Весић је истакао да ће се радити потпуна реконструкција улица Џорџа Вашингтона, Краљице Марије и Цара Душана.


-Радићемо реконструкцију Улице кнеза Милоша, али ће се следеће године радити само тротоари, а 2019. подземна гаража која ће примати око 450 паркинг места. Радиће се обнова Трга републике као и четири подземне гараже - Косовска, Трг републике, Студентски трг и Косанчићев венац. Почећемо да радимо мост на Сави, уместо садашњег трамвајског, где ће бити четири саобраћајне траке и простором за трамваје. Када то завршимо, 2019. године почиње градња тунела на месту садашње аутобуске станице који ће излазити скоро код Панчевачког моста што ће омогућити да се за 14 одсто смањи број возила у центру града – рекао је Весић додавши да ће се наредне године расписати тендер за тунел испод Топчидерског брда.

Он је појаснио да ће следеће године почети нови циклус радова и сређивања Београда јер, како је рекао, овај град заслужује да буде уређен и модеран.