четвртак, 15. фебруар 2018.
Сајам за треће доба 28. фебруара и 1. марта
Традиционални, пети Сајам за треће доба (55+) биће одржан 28. фебруара и 1. марта у Хали 3 Београдског сајма, под слоганом „Место где ваша сениор картица вреди више”, саопштено је из Секретаријата за социјалну заштиту Града Београда.
На сајам су позвани сениори, пружаоци услуга, породице и сви који планирају одлазак у пензију. На презентацијама, изложбеним штандовима и радионицама биће представљене могућности и активности у областима помоћи и неге у кући, здравља, социјалне заштите, запошљавања, слободног времена, едукације, волонтирања, спорта и рекреације, здраве исхране, хобија, стваралаштва, путовања, осигурања и безбедности, компјутера, финансија и људских права старијих.
Циљ овогодишњег сајма је промоција „Београдске сениор картице”, као јединственог пројекта у земљи који се бави квалитетом живота у трећем добу. Организатори – Магазин „Пензија”, Скупштина Града Београда и Београдски сајам потрудили су се да обезбеде широку понуду, богат културно-уметнички програм, добру забаву, многе попусте и награде, а улаз је слободан за све посетиоце, оба дана, од 10 до 18 сати.
Сајамски простор биће подељен у три целине:
1. Културно-забавни програми (бина),
2. Едукативни програм (трибине),
3. Изложбени павиљон (простор са штандовима).
Културно-забавни садржај обухвата богат културно-уметнички програм, бројне креативно-едукативне радионице, вежбе за активно старење, турнире у друштвеним играма и разна такмичења у знању, као и наградне игре доступне свим посетиоцима.
Едукативни програм садржи стручна предавања лекара, нутрициониста, фармацеута, физиотерапеута, психолога, економских саветника, правника, као и стручњака из области пензијско-инвалидског осигурања којима могу да присуствују сви посетиоци сајма.
У изложбеном простору биће постављени промотивни штандови компанија, фармацеутских кућа, банака, осигуравајућих друштава, приватних клиника, туристичких организација, компанија из области прехрамбене индустрије, дијететских суплемената и додатака исхрани, оптичарских кућа, произвођача и дистрибутера спортске опреме и осталих делатности које се баве побољшањем квалитета живота популације 55+.
Као и претходних година, највећу пажњу посетилаца привући ће избор за „Мис сениор Србије” и „Плесодром”, али и нова манифестација „Пронађи сродну душу”. Прошле године сајам је посетило око 25.000 најстаријих суграђана.