уторак, 24. април 2018.

Синиша Мали најавио нове реконструкције централних градских улица

Градоначелник Синиша Мали, који је пре тачно четири године изабран на ту функцију, истакао је гостујући у “Београдској хроници” на РТС-у, да је и овог пролећа активирано много градилишта у главном граду, те да се ради на сваком кораку.

– Половином маја крећемо са сређивањем асфалта у Булевару ослобођења, на делу од Аутокоманде то Трошарине. До петка ће бити расписан тендер за извођача радова на комплетној реконструкцији Улица краљице Марије, цара Душана и Џорџа Вашингтона.. Завршен је пројекат реконструкције Улице кнеза Милоша и ускоро ће бити расписан тендер за извођача радова. Реконструише се и Булевар патријарха Павла који ће бити додатна веза Раковице са Чукарицом и Новим Београдом. Поред свега тога не заборављамо ни осталу инфраструктуру, попут водовода, канализације и асфалтирања улица. ЈКП „Београд пут“ дневно санира око 100 ударних оштећења на градским коловозима, али је присутан и у приградским општинама. Наша политика је да не сме бити разлике у квалитету живота Београђана који живе у различитим деловима града. Када је у питању здравство, школство, спорт, култура и базична инфраструктура, мора бити у потпуности свеједно да ли живите на Врачару, Теразијама, Сопоту или Гроцкој – истакао је Мали.

Он је подсетио да је Београд пре четири године имао 1,2 милијарде евра дугова, буџетски дефицит од скоро 20 одсто, недостатак инвестиција, затворене фабрике и рекордну незпосленост са више од 120.000 Београђана без посла.

– Данас је Београд велико градилиште, фабрике се поново отварају, а незпосленост је на рекордно ниском нивоу са 85.411 људи пријављених на бироу Националне службе за запошљавање – рекао је градоначелник Београда.

Он је истакао да је Град у потпуности консолидовао јавне финансије, да млади више не одлазе олако у иностранство и нагласио да је у протекле три и по године обезбеђено још 10.000 места у београдским вртићима.

– Београд данас има јасно дефинисане циљеве и визију, а могу да кажем да је симбол свих тих промена пројекат „Београд на води“. У марту 2014. године, када смо кренули у пројекат, на локацији где је данас градилиште постојао је само велики број нелегалних барака, складишта, али и људи који су тамо живели у неадекватним условима. Четири године касније „Београд на води“ је једно од највећих градилишта у овом делу Европе и морам да кажем да сам, као и инвеститор, презадовољан динамиком радова. Прве две куле ће бити усељене крајем маја, како смо и обећали, а требало би истаћи да је на градилишту свакодневно 1.500 радника. Тај пројекат је покренуо домаћу грађевинску индустрију и по пројекту „Београд на води“ се данас препознају Београд и Србија – рекао је Мали.

Према његовим речима,  Београду током пролећа обара рекорде по броју туриста, јер је главни град Србије постао место где људи желе да долазе, било туристички или да улажу свој новац.

– У наредне две године би требало урадити много посла како би почела изградња метроа, поводом чега смо данас готово цео дан били на састанку са компанијом „Ежис“. То је француска компанија која ради при-физибилити студију, у склопу чега се обилазе одређене локације и важно је да Београђани виде и знају да то није било само предизборно обећање, већ реалност. То је стратешки важан пројекат за Београд и учинићемо све да изградња метроа почне у другој половини 2020. године – оценио је Мали.