четвртак, 16. мај 2019.

Традиционална признања „Мој избор” додељена у Старом двору

Помоћник градоначелника Андреја Младеновић и градски секретар за привреду Милинко Величковић присуствовали су додели традиционалних признања „Мој избор”, која су за омиљени домаћи производ и бренд уручена данас у Свечаној сали Старог двора.  

Младеновић је истакао да се ове године у конкуренцији нашло 930 производа и брендова у 27 категорија. 

– Град Београд је последњих година пуно учинио да створи бољи амбијент за привредна дешавања. Трудимо се да подстицајним мерама, пре свега, помогнемо малим произвођачима, али и да створимо услове и за велике да пласирају своје производе. Београд је велико тржиште и нама је драго да домаћи брендови и произвођачи могу да буду конкурентни, да доприносе расту бруто друштвеног производа, запошљавају нове људе и утичу на опши бољитак – навео је Младеновић. 

Он је поручио да ће произвођачи у Граду Београду имати отворену подршку, а такав приступ ће омогућити да и потрошачи буду задовољни, како домаћи тако и страни, који у све већем броју посећују српску престоницу, подсетивши да број страних туриста има двоцифрени раст задњих пет година. 

– То је велики подстицај и за домаћу привреду. Тиме ће се омогућити већа производња и запосленост наших грађана, док ће локаланој самоуправи омогућити већа улагања у инфраструктурне пројекте – закључио је помоћник градоначелника и честитао свим добитницима овогодишњег признања. 

Величковић је подсетио да градски Секретаријат за привреду кроз разне видове субвенција подстиче развој привреде Београда. 

– Из градског буџета ове године опредељено је 300 милиона динара субвенција за привредну делатност, од којих је 200 милиона намењено за пољопривреду и 100 милиона динара за предузетнике и мала предузећа – подсетио је Величковић и честитао Удружењу „Моја Србија” на организацији и свим добитницима на освојеним престижним наградама. 

Председник Удружења „Моја Србија” Милан Ристић рекао је да се награде већ девету годину заредом уручују искључиво на предлоге потрошача, који се изјашњавају широм Србије. Како је прецизирао, по пет најбоље оцењених брендова од стране потрошача пласирало се у финални круг. 

– Ова награда се не добија лако. Она се осваја искључиво срцима потрошача, а да би се то остварило, потребно је много рада и квалитета у понуђеним производима – указао је Ристић.