недеља, 1. децембар 2019.

Градоначелник Радојичић: Kонстантно радимо на унапређењу комуникације са грађанима

Kомуникација Градске управе и грађана изузетно је важна. То се односи на сваки коментар, сугестију и критику суграђана и због тога константно радимо на унапређењу комуникације путем „Беокома”, који је увек на располагању грађанима, истакао је данас градоначелник Београда, проф. др Зоран Радојичић.

Он је нагласио да је од почетка мандата посвећен унапређењу комуникације са грађанима и указао да је то у складу са применом концепта „паметних градова” за који се залаже.

– У „паметним градовима”, комуникација грађана и управе је брза, једноставна и могућа путем телефона, имејла, апликација. Путем „Беоком сервиса”, где увек има неког да чује грађане, 24 сата они могу да пријаве своје проблеме. Оператери раде у две смене, а Kомунална милиција у трећој. Ради се сваки дан у години, и недељом и празницима. Они су ту да их саслушају, посаветују, да реагују на сваку притужбу. Трудимо се да сваки проблем решимо најбрже могуће, у складу са капацитетима служби – навео је Радојичић.

Према његовим речима, о унапређењу комуникације сведочи пораст броја позива, порука и имејлова.

– Годишње се бележи око 140.000 телефонских разговора, а знатно су унапређене и електронске комуникације, док их је раније у току целе године било свега неколико стотина. Сада имамо више од 30.000 порука само путем паметних апликација, и више десетина хиљада путем друштвених мрежа. Такође, грађани су укључени и у одлучивање путем разних анкета, као што је тренутно избор имена за нови парк у оквиру Београда на води – указао Радојичић.

Градоначелник је истакао да је то у складу са оним за шта се залажу и премијерка и председник Србије – да неко увек буде доступан да саслуша грађане. Посебно је поносан, како је навео, што су грађани почели да верују Градској управи, то јест да ће оно што пријаве бити прослеђено и решено.

– Недостаци на систему даљинског грејања и испоруци топле воде неки су од најчешћих проблема на које су се грађани у претходном периоду жалили. Ове године је интензивирана и боље координисана санација ударних рупа, као и уклањање дивљих депонија – прецизирао је градоначелник.

Он је подсетио да су неки од ових проблема актуелни током целе године, као што је бука, због чега у позивном центру града, како је истакао, налази се и Kомунална милиција која је спремна да реагује. Такође, у зависности од периода у години, датих околности, као и временских непогода, мењају се и разлози пријава грађана, појаснио је Радојичић.

– Са хладнијим временом, повећава се број позива који се тичу грејања, а током ледених дана јављају се углавном грађани којима је потребна помоћ. Тада наше службе помажу и старијима и трудницима да лакше и безбедније дођу до куће – истакао је Радојичић и подсетио да Београд има 2.500 километара саобраћајница које се одржавају и чисте од снега током зимске сезоне.

Он је изразио уверење да ће у решавању многих проблема, због којих су се грађани јављали, допринети и измена Одлуке о комуналном реду и Одлуке о снабдевању. 

– Ради се на што бржем решавању свих проблема. Напредак је видљив у комуникацији грађана и Градске управе, али је неопходно и даље је унапређивати – закључио је први човек престонице.