Секретаријат за јавни превоз

27. марта 43-45, тел. 3227-241

Јовица Васиљевић, секретар, 3309-005
Миломир Видаковић, подсекретар
www.bgprevoz.rs

Секретаријат за јавни превоз обавља послове који се односе на јавни превоз путника који се обавља на територији града, и то: организацију, начин обављања и коришћења градског и приградског превоза путника, који обухвата јавни линијски превоз аутобусом, тролејбусом, трамвајем, метроом, жичаром, путничким бродом, скелом и чамцем за привредне сврхе, као и обезбеђивање места за укрцавање и искрцавање путника, осим за места за које је прописана надлежност друге организационе јединице; организацију и начин обављања ванлинијског превоза; превоз градском железницом; организацију превоза у локалној линијској пловидби; организацију и начин обављања такси превоза; издавање решења о испуњености услова за обављање лимо сервиса, вођење евиденције превозника који имају право на обављање лимо сервиса и утврђивање испуњености услова за обављање лимо сервиса; и друге послове у овој области у складу са законом, статутом града и другим прописима.

Секретаријат обавља послове који се односе на: израду нормативних аката из делокруга Секретаријата; решавање у првом степену у управним стварима из своје надлежности; спровођење јавних набавки у области јавног превоза; унапређење енергетске ефикасности у систему јавног транспорта путника; обезбеђивање лиценцних права и консултантско сервисних услуга за „ОRАCLЕ ЕRP” софтверска решења имплементирана у јавно комунално предузеће; развој нових подсистема и увођење нових подсистема и технологија у области јавног линијског превоза путника и информисање корисника; студијско-аналитичке послове у области пројектовања и изградње саобраћајне инфраструктуре; режиме јавног саобраћаја у редовним условима, као и у условима привремених заузећа (радови, манифестације, промоције, снабдевање и сл.); управљање и одржавање лифтова који су у јавној својини града и који су саставни део опреме јавне саобраћајне инфраструктуре у функцији јавног градског и приградског превоза путника, одржавање коловозних површина у саобраћајним тракама са трамвајским колосеком намењеним искључиво за кретање возила јавног превоза путника и одржавање зелених површина у оквиру трамвајских баштица; саобраћајно – техничке услове за планску документацију (просторне и урбанистичке планове) и израду урбанистичких пројеката и спровођење обједињене процедуре у поступку издавања локацијских услова за израду техничке документације; тарифну политику и контролу прихода и друге послове у областима из делокруга Секретаријата у складу са законом, статутом града и другим прописима.

Секретаријат обавља надзор над радом јавних комуналних предузећа и субјеката којима је поверена делатност јавног линијског превоза.

У Секретаријату су образоване унутрашње организационе јединице, и то:
1. Сектор за економске послове
а) Одељење за економско – финансијске послове;
б) Одељење за праћење и контролу корисника буџетских средстава.

2. Сектор за нормативно-правне послове и послове јавних набавки
а) Одељење за нормативне и управно-правне послове;
б) Одељење за јавне набавке и опште послове.

3. Сектор за планирање и развој јавног линијског превоза
а) Одељење за планирање
б) Одељење за режиме саобраћаја ЈГП
в) Одељење за саобраћајну инфраструктуру јавног превоза
г) Одељење за развој и унапређење јавног превоза.

4. Сектор за тарифне системе и контролу
а) Одељење за тарифне системе
б) Одељење за контролу система

5. Сектор за управљање, контролу саобраћаја, ред вожње и обрачун рада превозника
а) Одељење за мониторинг и управљање
б) Одељење за контролу рада превозника
в) Одељење за обраду података, обрачун транспортног рада и анализу.

6. Сектор за ауто-такси превоз
а) Одељење за управно-правне послове из области ауто-такси превоза
б) Одељење за саобраћајно-техничке и опште послове.

7. Сектор за јавни шински и речни превоз и софтвферску подршку.

  
  Корисни линкови