петак, 21. децембар 2018.

Секретаријат за инвестиције

Позив за достављање понуда за реконструкцију улица Краљице Марије, 27. марта, Џорџа Вашингтона и Цара Душана

ГРАДСКА УПРАВА ГРАДА БЕОГРАДА
Секретаријат за инвестиције

објављује

ПОЗИВ
за достављање понуда за реконструкцију улица Краљице Марије, 27. марта, Џорџа Вашингтона и Цара Душана

Овај позив за достављање понуда прати Опште обавештење о набавкама за овај пројекат који је објављен на сајту Европске банке за обнову и развој (ЕБРД), (www.ebrd.com) дана 13. септембра 2018.године.
Овај Позив за достављање понуда објављен је на сајту ЕБРД-а (www.ebrd.com) дана 13. децембра 2018. године под референтним бројем 9294-IFT-49267. Рок за подношење понуда рачуна се од дана објављивања огласа на сајту ЕБРД-а. 
Град Београд - Секретаријат за инвестиције, Трг Николе Пашића 6, 11000 Београд, Србија, у даљем тексту „Наручилац”, намерава да користи део средстава из кредита Банке за трошкове Пројекта београдски зелени булевар.
Наручилац сада позива на достављање запечаћених понуда од стране извођача радова за следећи Уговор који ће да буде финансиран из дела средстава од кредита:
Реконструкција улица: Краљице Марије - 27. Марта - Џоџа Вашингтона - Цара Душана. Радови укључују реконструкцију:

• трамвајских шина, коловоза и тротоара,
• надземних шинских система,
• јавног осветљења,
• саобраћајне сигнализације и система управљања саобраћајем,
• снабдевање водом и канализационе системе,
• заштиту постојећег система грејања,
• електричне радове за напајање,
• реконструкцију телекомуникационих мрежа,
• уређење пејзажа.

Укупна дужина улице је 2943м, површине око 60000 м2. Време за извршење целокупних радова је 200 календарских дана са две деонице од шест доступних за извршење у било ком тренутку у условима затварања саобраћаја као што је описано у тендерској документацији. ДНП је 730 календарских дана.

Конкурси за уговоре који се финансирају из средстава зајма од Банке отворени су за фирме из било које земље.

Да би били квалификовани за доделу уговора, понуђачи морају испунити следеће минималне критеријуме:

•  Понуђач или било који партнер у JVCA нема конзистентну историју судских поступака и / или арбитраже, што резултира одсуством доделе уговора понуђачима или било ком партнеру у JVCA у року од последњих 5 (пет) година.
•  Сви судски спорови у поступку не представљају више од десет процената (10%) нето вредности понуђача и третирају се као решени за понуђача. Финансијски извештаји који показују тренутну исправност финансијске позиције понуђача и његову будућу дугорочну профитабилност за последњих 5 [пет] година (2013, 2014, 2015, 2016, 2017 и прогнозе за 2018. годину). Банковни рачуни понуђача не смеју бити блокирани због неисплаћених дугова у периоду од шест месеци пре датума покретања тендера.
•  Минимални просечан годишњи промет од 35.000.000 еура, израчунат као укупна сертификована плаћања примљена за уговоре који су у току или су завршени, у последњих пет (5) година (2013, 2014, 2015, 2016, 2017 и прогноза за 2018)
•  Понуђач мора показати доступност или расположивост финансијских средстава, као што су ликвидна средства, необремењена стварна имовина, кредитне линије и друга финансијска средства, осим било каквих уговорних авансних плаћања за испуњавање следећег захтева за новчаним токовима: 8.000.000 ЕУР и укупне захтеве новчаних токова за овај Уговор и његове тренутне обавезе.
•  Искуство у уговору у својству извођача или извођача радова у посљедњих 5 [пет] година пре рока за подношење понуда, а са активностима у најмање девет (9) месеци у години.
•   Учешће као извођач радова или главни извођач радова у најмање 2 (два) уговора у посљедњих 5 (пет) година, сваки у вредности од најмање 15.000.000 ЕУР (петнаест милиона), који су успешно и суштински завршени и који су слични са предложеним радовима. Сличност ће бити заснована на физичкој величини, сложености, методама / технологији или другим карактеристикама као што је описано у Одељку VI, Захтеви Наручиоца. 
•  У посљедњих 5 (пет) година, минимално искуство у изградњи / реконструкцији 15км урбаних саобраћајница и 8км трамвајске / градске железнице / метроа / ЛРТ инфраструктуре.

Тендерска документација се може добити у канцеларији на доле наведеној адреси по уплати неповратне накнаде од 24.000,00 РСД или 200 ЕУР.

Износ у динарима треба платити на рачун Градске управе бр. 840-742341843-24, 97 по начину плаћања, шифра плаћања 253 и позивањем 02-501231.

ИНСТРУКЦИЈЕ ЗА ПЛАЋАЊЕ У ЕУРУ

SWIFT MESSAGE MT103-EUR

FIELD 32A: VALUE DATE-EUR-AMOUNT
FIELD 50K: ORDERING CUSTOMER
FIELD 56A: DEUTDEFFXXX
                    (INTERMEDIARY) DEUTSCHE BANK AG., F/M
                    TAUNUSANLAGE 12
                    GERMANY
FIELD 57A: (ACC.WITH BANK) NBSRRSBGXXX
                    NARODNA BANKA SRBIJE(NATIONAL BANK OF SERBIA-NBS)
                    BEOGRAD,NEMANJINA 17, SERBIA
FIELD 59: /RS35840000000008277041
                 (BENEFICIARY) CITY OF BELGRADE, TRG NIKOLE PAŠIĆA 6, BEOGRAD, SERBIA
FIELD 70: DETAILS OF PAYMENT

Напомена: сви трошкови трансфера новца падају на терет понуђача.

По пријему одговарајућих доказа о уплати неповратне накнаде, документи ће одмах бити послати путем курира; међутим, не може се прихватити никаква одговорност за њихов губитак или кашњење. Поред тога, ако се захтева, документи могу бити послати електронским путем након што потенцијални понуђач приложи одговарајуће доказе о плаћању неповратне накнаде. У случају неусаглашености између електронских и штампаних примерака докумената, штампани ће имати предност.

Све понуде морају бити достављене са тендерском гаранцијом у износу од 60.000.000 динара (шездесет милиона динара) или еквивалента у еврима на дан издавања гаранције тендера.

Понуде се морају доставити у канцеларији на доле наведеној адреси тачно у или пре 14 часова на дан 11. фебруара 2019. године, када ће се и отварати у присуству представника тих понуђача који одлуче да присуствују.

Датум подношења понуда не може бити краћи од 45 календарских дана од дана објављивања позива за достављање понуде или доступности тендерске документације, у зависности од тога која је најновија. Период од 60 календарских дана је нормалан и пожељнији. Дужи период би био прикладан за сложене или велике уговоре и за тендере који захтевају састанак пре достављања понуда или посету локацији.

Важећа правила набавке су Правила и процедуре Банке за јавне набавке (ПП & Р) који се могу наћи на: 
http://www.ebrd.com/news/publications/policies/procurement-policies-and-rules.html

Регистар потенцијалних понуђача који су откупили тендерску документацију може да се види на доле наведеној адреси.
Потенцијални понуђачи могу добити додатне информације и прегледати и набавити тендерску документацију у следећој канцеларији:

Драган Милошевић
Наручилац: Град Београд - Секретаријат за инвестиције
Адреса: Трг Николе Пашића 6, 11000 Београд, Србија
Спрат бр./ соба: III / 314
Телефон: +381 11 321 6219
Број факса: +381 11 323 7157
email: dragan.milosevic@beograd.gov.rs