петак, 8. октобар 2010.

Почела акција „Лицем у лице с народним посланицима”

У склопу акције „Лицем у лице с народним посланицима”, која је почела данас, „Беоком сервис” организовао је први сусрет и разговор грађана с народним послаником Вуком Динчићем. Према речима Снежане Воштинаров, директорке „Беокома”, сваког петка грађанима ће, појединачно по двадесет минута, на располагању бити један народни посланик којем ће моћи да изнесу своје проблеме.

– Идеја је потекла од тога што „Беоком” подразумева све видове комуникације с грађанима, а често се дешавало да код нас стигне велик број пријава за које је надлежна република. Отуда смо одлучили да организујемо сусрет с посланицима, који су у прилици да код надлежних органа изнесу проблем било да је реч о конкретном случају или оном који тишти већи број грађана. Сваког петка посланици ће у „Беоком сервису” проводити по два сата, а за то време разговараће са по шест грађана. Уколико посланик није у могућности одмах да да одговор, он ће по добијању информације или када нешто конкретно учини, контактирати са особом с којом је разговарао – казала је Снежана Воштинаров.

 Већ током првог сусрета, грађани су изнели бројне проблеме који их тиште: од финансирања мастер студија, преко губитка посла у познијим годинама и неисплаћених плата и отпремнина, до скупих дажбина. С обзиром на то да је пракса да се „Беокому” најави тема будућег разговора, у овом сервису кажу да су грађани махом навели проблеме из области судства, социјале, незапослености, стамбене проблематике, затим пожалили су се на ниска примања, неиспуњена политичка обећања, имовинско-правне односе, угрожена људска права, о чему ће у наредном периоду разговарати с посланицима. 

Народни посланик Вук Динчић сматра да је акција веома добра јер даје могућност да се чује мишљење људи о раду државних органа.

– Посланик увек има могућност да се путем посланичког питања обрати министарству или било код другом државном органу, који су дужни да у што краћем року дају одговор. Зато је ова акција веома значајна и надам се да ће се и у пракси показати једнако квалитетна. Наша је обавеза као посланика да чујемо мишљење грађана и да сазнамо њихове проблеме, као и да учинимо све да покушамо да их решимо. Имао сам прилику да чујем конкретан проблем једног грађанина којем предузеће дугује плате и отпремнину иако има извршно решење суда, али и проблем једне грађанке који се, пак, тиче системског решавања одобравања буџетских средстава за мастер студије – казао је Динчић.

Он је додао да ће дати све од себе да помогне грађанима који су му се обратили и да ће се радо одазвати и наредном позиву „Беокома”.