уторак, 29. март 2011.

Кампања „Или возиш или пијеш” на Међународном сајму аутомобила у Београду

У оквиру пројекта „Безбедност младих у саобраћају”, Канцеларија за младе града Београда наступа на 49. међународном сајму аутомобила са кампањом „Или возиш или пијеш”.

Посетиоци Хале 1 Београдског сајма, ауто-куће, осигуравајућа друштва имају прилику да се, путем флајера, упознају са кампањом чији је главни циљ указивање на штетност вожње у алкохолисаном стању. 

Повод за кампању „Или возиш или пијеш” било је истраживање ЦЕСИД-а рађено за потребе града Београда, у коме се 18 одсто испитаника узраста од 18 до 30 година изјаснило да оправдава потребу за вожњом у пијаном стању, навео је за Беоинфо директор Канцеларије Коста Андрић.

– Стога је ова кампања коју Канцеларија за младе спроводи у сарадњи са Туристичком организацијом Београда и Српским комитетом за саобраћај намењена првенствено младим возачима узраста од 18 до 22 године. Према статистичким подацима, вожња под дејством алкохола један је од четири основна фактора страдања у саобраћају, а млади возачи у алкохолисаном стању, по правилу, изазивају саобраћајне незгоде са већим бројем погинулих и тешко повређених ¬– указао је Андрић.

Он је најавио да наставак пројекта безбедности младих у саобраћају и током ове године, после одличних резултата у 2010, када су млади о штетности вожње у алкохолисаном стању били непрестано информисани едукативним предавањима, путем медија, билборда и флајера који су дељени у тржним центрима, кафићима и ноћним клубовима. 

–Посебан акценат акције „Или возиш или пијеш” и током ове године биће стављен на едукативна предавања намењена будућим возачима, којима ће се придружити и удружења угоститеља, уз повећање сарадње са средњим школама на територији Београда ¬ – истакао је Андрић.

Канцеларија за младе града Београда је за кампању „Или возиш или пијеш”, током 2010. године добила два златна признања Удружења пропагандиста Србије (УЕПС).

На линку http://www.kancelarijazamlade.rs/ilivozisilipijes/ може се погледати видео- спот кампање, као и фотографије са кампање на 49. међународном сајму аутомобила у Београду.