субота, 12. новембар 2011.

Саобраћај на „Газели” одвија се у свих шест трака

Градоначелник Београда Драган Ђилас и председник Скупштине града Александар Антић присуствовали су вечерас пуштању саобраћаја у свих шест трака на мосту „Газела”. Рехабилитација горње површине моста, то јест саобраћајних трака и приступних саобраћајница, изведена је у року, за 16 месеци, премда је током радова њима прошло више од 80 милиона возила. Обиласку су присуствовали градски менаџер Александар Бијелић, директор предузећа „Путеви Србије” Зоран Дробњак и представници извођача радова.

– Ово је велики успех људи који су овде радили малтене дан и ноћ, и на плус 40 и на минус 10 степени, увлачили се у касете моста и тамо радили у немогућим условима, да бисмо данас могли да кажемо да је посао на који се чекало скоро 10 година завршен у року. Захваљујући њима данас са поносом можемо да овај мост дамо на коришћење и Београђанима и свима онима који кроз Београд пролазе и кажемо да је „Газела” сигурна бар следећих 40 година – рекао је Драган Ђилас.

Александар Антић је истакао да је инвестирање у одржавање постојећих мостова подједнако важно као и изградња нових.

Зоран Дробњак нагласио је да су град и градоначелник Београда много помогли у отклањању свих проблема који су се јавили приликом реконструкције моста и регулисању саобраћаја и захвалио им за финансијску помоћ.

Рехабилитација „Газеле” почела је 1. јула прошле године и проток саобраћаја био је све време обезбеђен. У мост је уграђено више од 3.000 кубних метара бетона, више од 600 тона бетонског гвожђа и око 2.500 тона челика. У Бетонске конструкције постављају се око 22 километра ужади за преднапрезање, а конструкције су осигуране са више од 9.000 квадратних метара специјалних карбонских влакана.

Санирано је више од шест километара прслина бетонског ткива и велика површина оштећених бетонских конструкција. На саобраћајним површинама изливено је око 55.000 квадратних метара носећег и завршног слоја асфалта, пре чега је по први пут положена хидроизолација која онемогућава продор воде у конструкцију моста.

Радници ће у унутрашњости моста и испод њега наставити радове до марта идуће године.