понедељак, 15. децембар 2014.

Обавештење о закљученом уговору за извођење радова друге фазе адаптације и санације објекта отвореног стадиона СРЦ „Ташмајдан” у Београду

Град Београд – Агенција за инвестиције и становање

На основу члана 116., став 1., а у вези са чланом 112., став 1. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС” број 124/12)

ГРАДСКА УПРАВА ГРАДА БЕОГРАДА

Агенција за инвестиције и становање
Београд, Трг Николе Пашића број 6

oбјављује


ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ

(јавна набавка број 100/13)

Назив наручиоца: Град Београд - Градска управа града Београда – Агенција за инвестиције и становање;
Адреса наручиоца: Трг Николе Пашића број 6, 11000 Београд;
Интернет страница наручиоца: www.beograd.rs;
Врста наручиоца: Орган јединице локалне самоуправе;
Врста предмета: радови;
Природа и обим радова: Извођење радова друге фазе адаптације и санације објекта отвореног стадиона СРЦ „Ташмајдан” у Београду, 1.079,00м2 затвореног и 9.798,43м2 отвореног простора
Основна обележја радова: Извођење грађевинских, грађевинско-занатских и инсталатерских радова
Место извршења радова: СРЦ „Ташмајдан” у Београду, ул. Илије Гарашанина број 26
Ознака из класификације делатности: 41.20 Изградња стамбених и нестамбених зграда
Назив и ознака набавке из општег речника набавке: 45212224 (радови на изградњи стадиона)
Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак јавне набавке;
Уговорена вредност: 104.734.291,90 динара без обрачунатог ПДВ-а, односно 125.681.150,28 динара са обрачунатим ПДВ-ом;
Критеријум за доделу уговора: Најнижа понуђена цена;
Број примљених понуда: 4 (четири);
Највиша и најнижа понуђена цена:
највиша понуђена цена 180.592.369,16 динара без обрачунатог ПДВ-а односно 216.710.842,99 динара са обрачунатим ПДВ-ом;
најнижа понуђена цена 104.734.291,90 динара без обрачунатог ПДВ-а, односно 125.681.150,28 динара са обрачунатим ПДВ-ом;
Највиша и најнижа понуђена цена код прихватљивих понуда:
највиша понуђена цена 133.863.820,91 динара без обрачунатог ПДВ-а односно 160.636.585,09 динара са обрачунатим ПДВ-ом;
најнижа понуђена цена 104.734.291,90 динара без обрачунатог ПДВ-а, односно 125.681.150,28 динара са обрачунатим ПДВ-ом;
Део или вредност уговора који ће се извршити преко подизвођача: Самостална понуда;
Датум доношења одлуке о додели уговора: 24. новембар, 2014.године;
Датум закључења уговора: 12. децембра, 2014. године;
Основни подаци о добављчу: група понуђача – „SAMEX Group” д.о.о., Болеч, 22. Децембра 2 - носилац посла и члан групе понуђача: СЗТР „Mikro Fil. Mont” Данко Филиповић предузетник Аранђеловац, Даросава б.б.;
Период важења уговора: Рок за завршетак свих уговорених радова је 10 месеци од дана увођења извођача у посао;
Околности које представљају основ за измену уговора:
- Обрачун разлике у цени:
Уколико током извођења радова, дође до промене тржишних услова, тј. до повећања цена елемената на основу којих је формирана уговорена цена, Извођач има право на разлику у цени, која ће се обрачунати применом клизне скале на основу пораста индекса потрошачких цена, у складу са званичним извештајима Завода за информатику и статистику града Београда. Разлика у цени ће се обрачунавати само ако дође до повећања цена за више од 10%, и то само за износ који прелази 10%, и уколико до наведеног повећања цена није дошло по истеку уговореног рока за извођење радова. Базни датум је први дан након последњег датума потписа уговора, а крајњи обрачунски датум је уговорени рок за извођење радова.
Обрачун разлике у цени вршиће се према формули:
P = Пм*М/Мо+Пр* Pc/Pcо – 1,10
Пм= проценат учешћа материјала у укупној понуђеној цени;
М= индекс раста елемената материјала за уграђивање у грађевинарству за месец обрачуна;
Мо= индекс раста елемената материјала за уграђивање у грађевинарству за базни месец;
Пр= проценат учешћа рада у укупној понуђеној цени;
Pc= индекс раста потрошачких цена за месец обрачуна; 
Pco= индекс раста потрошачких цене за базни месец.
За део разлике у цени који се односи на учешће материјала у укупној понуђеној цени (М и Мо), примењује се индекс цена произвођача индустријских производа за домаће тржиште по изабраним групама производа – елементи и материјали за уграђивање у грађевинарству, у складу са званичним извештајима Републичког завода за статистику. За део разлике у цени који се односи на учешће рада у укупној понуђеној цени (Рс и Рсо), примењује се индекс потрошачких цена, у складу са званичним извештајима Завода за информатику и статистику града Београда. На износ примљеног аванса не врши се обрачун разлике у цени.
У наведеном случају закључиће се Анекс уговора а плаћање по измењеним условима ће се третирати као извршење овог уговора.
Вишкови и мањкови радова:
Извођач се обавезује да све вишкове изведе по уговореним јединичним ценама, уз сагласност Наручиоца и закључење Анекса. 
Извођач је обавезан да најкасније до коначног обрачуна, достави Наручиоцу, преко надзорног органа, преглед вишкова и мањкова радова са количинама и уговореним јединичним ценама. Надзорни орган је у обавези да провери основаност истог, описе позиција и количине и достави мишљење са детаљним образложењем Наручиоцу на усвајање, најкасније у року од 10 дана од дана пријема.
По прихватању прегледа вишкова и мањкова радова од стране Наручиоца, са Извођачем ће се закључити анекс овог уговора, а пре коначног обрачуна, односно испостављања окончане ситуације. 
У наведеном случају, Наручилац је дужан да донесе Одлуку о измени уговора коју је дужан да у року од 3 (три) дана од дана доношења објави на Порталу јавних набавки, а Извештај достави Управи за јавне набавке и Државној ревизорској институцији.
Додатни (нередвиђени) радови:
Извођач је обавезан да одмах по уоченој потреби за извођењем непредвиђених радова, а пре извођења истих, достави Наручиоцу, преко надзорног органа, захтев за извођење непредвиђених радова са предмером и предрачуном, који мора да садржи:
предмер и предрачун неуговорених непредвиђених радова, са раздвојеним јединичним ценама за материјал и рад, оверен од стране надзорног органа;
детаљне анализе цена за неуговорене позиције радова, урађене у складу са „Нормативима и стандардима рада у грађевинарству” – (издавач: „Грађевинска књига”). Анализе цена непредвиђених радова из допунских понуда врше се на основу следећих елемената:
а) обрачун трошкова рада на бази вредности бруто норма часа утврђеног, на бази просечне зараде по запосленом у Републици Србији у области грађевинарства за квартал који претходи периоду израде понуде за неуговорене радове, на основу званично објављених података Републичког завода за статистику;
б) обрачун трошкова материјала на бази тржишних цена материјала, опреме, енергената и др. У периоду израде понуде за неуговорене радове.
Надзорни орган проверава основаност потребе за извођењем непредвиђених радова, врши контролу предмера и предрачуна непредвиђених радова, описа позиција и количина и доставља Наручиоцу своје мишљење, односно детаљно образложење, најкасније у року од 10 дана од дана пријема, ради покретања процедуре за уговарање непредвиђених радова по члану 36. Закона о јавним набавкама, а након добијеног позитивног мишљења Управе за јавне набавке о основаности примене преговарачког поступка. У случају да, из објективних разлога трајања поступка уговарања непредвиђених радова, Извођач није у могућности да изведе непредвиђене радове у уговореном року, уговорне стране ће продужити рок за извођење радова, у складу са чланом 19. Тачка 6. потписаног уговора.
У поступку јавне набавке за уговарање додатних (непредвиђених) радова, Извођач је обавезан да достави понуду за додатне радове (непредвиђене радове), у року из позива за подношење понуде.
Након усвајања понуде за додатне (непредвиђене) радове од стране Наручиоца и закључивања Анекса, Извођач се обавезује да у року од 10 дана од потписивања Анекса, преда Наручиоцу гаранције из члана 6. Став 1. Тачка 1. Подтачка б. потписаног уговора, за вредност уговорених непредвиђених радова.
Испуњењем услова из претходног става овог члана, Извођач стиче услов да започне извођење уговорених непредвиђених радова, као и право на наплату истих, након што их изведе.
Надзорни орган није овлашћен да, без писaне сагласности Наручиоца, одлучује у име Наручиоца о цени, роковима, измени материјала који се уграђује и обиму неуговорених – непревиђених радова.
Извођач је дужан да приступи извођењу хитних непредвиђених радова и пре закључења анекса о њиховом извођењу, уз сагласност надзорног органа уписом у грађевински дневник, уколико је њихово извођење нужно за стабилност објекта или за спречавање штете, а изазвани су ванредним и неочекиваним догађајима (клизиште, појава воде и сл.), који се нису могли предвидети у току израде пројектне документације. Извођач и надзорни орган су дужни да, одмах по наступању ванредних и неочекиваних догађаја, усмено обавесте Наручиоца, а писмено у року од 24 сата.Наручилац ће, по добијању обавештења од стране Извођача и надзорног органа, приступити уговарању наведених радова, у складу са ставовима 2, 3, 4. и 5. Члана 6. Потписаног уговора, а након добијеног позитивног мишљења Управе за јавне набавке о основаности примене преговарачког поступка.
Радови по налогу Комисије за технички преглед и Управе за заштиту и спасавање у Београду при МУП-у Републике Србије:
За радове који морају бити изведени по налогу Комисије за технички преглед и Управе за заштиту и спасавање у Београду при МУП-у Републике Србије, Наручилац ће изменити овај уговор уз претходно доношење Одлуке из чл. 115. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, бр. 124/12), закључивањем Анекса.
Измена уговореног рока:
Извођач има право на продужење уговореног рока у следећим случајевима:
у случају прекида извођења радова који траје дуже од 5% од уговореног периода за извођење радова, а није изазван кривицом Извођача;
ако наступе природни догађаји који имају карактер више силе;
ако наступе ванредни догађаји везани за одбрану земље;
због кашњења радова проузрокованих неиспуњењем уговорних обавеза осталих учесника на послу, које ангажује Наручилац;
због прекида рада изазваног актом надлежног органа, за који није одговоран Извођач;
за накнадно уговорене радове (вишкове са укљученим мањковима радова) у вредности преко 10% уговорене цене радова, у складу са чланом 14. потписаног уговора, као и за непредвиђене радове, у складу са чланом 15. потписаног уговора, највише за период трајања поступка уговарања непредвиђених радова.
Ако наступе околности из става 1. Члана 15. Потписаног угвора, Извођач их одмах уписује у грађевински дневник, а у року од 3 дана од настанка узрока доставља у писаној форми, уз сагласност надзорног органа, предлог Наручиоцу за продужење уговореног рока за завршетак радова. Наручилац је обавезан да по наведеном захтеву донесе одлуку у року до 30 дана од пријема захтева.
Уговорени рок ће бити продужен када уговорне стране о томе сачине анекс уговора, а након што Наручилац донесе Одлуку о измени уговора из члана 115. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, 124/12).