понедељак, 2. фебруар 2015.

Горан Весић: Београд све више постаје град 21. века

У граду се тренутно раде пројекти који су планирани десетинама година уназад, као што су реконструкција Улице војводе Степе, уређење Трга Славија и Булевара ослобођења, измештање аутобуске станице и изградња метроа и наш град постаје град 21. века, рекао је градски менаџер Горан Весић гостујући на ТВ Пинк. Када се буде завршила реконструкција Улице војводе Степе, а то би требало да буде 11. јула како је и планирано, то ће бити једна од најлепших улица у Београду. Добиће се и око 300 нових паркинг места, а шине ће ићи средином улице. Већ 1. априла расписаћемо конкурс за уређење Трга Славија и Булевара ослобођења, од Славије до Франша, тако да ће како се буду завршавали радови у Улици војводе Степе, почети радови на реконструкцији овог дела града. Реално је да у септембру крене реконструкција Трга Славија и Булевара ослобођења, рекао је градски менаџер Горан Весић гостујући на ТВ Пинк. Према његовим речима, на пројекту Трга Славија измењена су нека решења која су била у првобитном решењу и прихваћене су примедбе јавности. Трг ће имати фонтану, имаће три траке за аутомобиле и посебну траку за јавни превоз, а предвиђен је и потпуно нови плато на простору између Улице краља Милана и Немањине, где ће бити споменик Димитрију Туцовићу и потпуно нови парк, рекао је Весић. Говорећи о радовина на Аутокоманди, Весић је појаснио да ће шине ићи средином улице, а са стране ће бити по једна трака и простор за паркирање. Истовремено са радовима на Аутокоманди креће и реновирање малог парка који се налази на простору иза „Нисове” пумпе, за чију обнову је „Нис” дао донацију најавио је градски менаџер. Говорећи о пројекту метроа, Весић је рекао да се сада ради на студији бројања саобраћаја. Ми смо затекли идејни пројекат прве линије метроа који је радила француска компанија „Ежис” и пре него што кренемо у даље пројектовање, желимо да утврдимо какво је стање са саобраћајем и путницима. Након тога ћемо, у складу са новим променама у граду као што је „Београд на води” и нова аутобуска станица, изменити трасе метроа како би обухватиле и те нове објекте. После тога се иде на израду гравног пројекта, а идеално решење за финансирање изградње метроа је јавно-приватно партнерство – нагласио је Весић.