среда, 11. јул 2018.

Градоначелник у Старом двору угостио глумца Милоша Биковића

Градоначелник Београда проф. др Зоран Радојичић угостио је данас у Старом двору младог и успешног глумца Милоша Биковића, са којим је разговарао о могућностима промоције Београда преко филмских и телевизијских пројеката везаних за руско тржиште. 

Догађају су присуствовали помоћник градоначелника Александар Марковић и члан Градског већа Драгомир Петронијевић. 

Радојичић је истакао да је Биковић, иако млад, стекао велико искуство у свету, као и да је заиста сјајно што жели да пренесе стечено знање на домаће филмско, односно продукцијско тржиште. 

– То је још један од начина да Београд привуче туристе, али и да град учинимо лепшим и бољим. Милош поред свега што ради стиже и да буде сјајан промотер Београда, што је заиста за сваку похвалу. Задовољство је видети младе и успешне људе који не заборављају своје корене. Разговарали смо и о пројектима и морам да кажем да сам одушевљен количином идеја које Милош има на професионалном плану – рекао је градоначелник. 

Он је додао да постоји идеја о снимању филма који би био својеврсна уметничка промоција Београда, намењен пре свега нашим људима у свету, а нарочито у Русији. 

– На тај начин би преко филма велики број људи могао да упозна Београд, што би без сумње допринело развоју туризма. Мислим да би на овај начин требало да разговарамо са свим младим и успешним људима, али и да их подржимо када крену у иностранство да се докажу на највећој сцени. Ипак, исто тако их морамо подржавати у намери да се враћају својим коренима и одржавају контакт са родним градом – истакао је Радојичић. 

Члан Градског већа Драгомир Петронијевић нагласио је да је туристичка промоција Београда преко филмских или телевизијских пројеката нешто ново за наш град. 

– Ово је нови концепт промоције Београда у којем водећу улогу имају наши успешни људи у свету. Милошу дугујемо велику захвалност за све што ради за Београд и Србију. Преговори су у току и већ у наредним месецима би требало да се зна нешто конкретније. Београд је прошле године забележио скоро 2,2 милиона ноћења, а видећемо на крају текуће године можемо ли да оборимо тај рекорд. За наредне године Град Београд спрема посебне програме за промоцију на кинеском и америчком тржишту – рекао је Петронијевић. 

Биковић је рекао да његова Продукцијска кућа „Архангел студио” има одличну сарадњу са руским продукцијама, од којих је једна „Yellow, black and white”. 

– Са њима смо радили на неколико пројеката и специфичност евентуалне нове сарадње била би чињеница да у Русији већ постоји аудиторијум који прати наш рад. Потенцијал промоције Београда кроз филмско остварење је огроман, будући да бројке говоре да је неке наше пројекте по епизоди гледало и 16 милиона људи. Све моје колеге из Русије и Казахстана, које су долазиле у Београд, биле су одушевљене градом – рекао је Биковић.