četvrtak, 19. januar 2017.

Sa „bus plusom” i u prodavnicu

„Bus plus” kartice postaće platne, najavio je za „Novosti” gradski menadžer Goran Vesić, a građani će moći da ostvare i popuste na cenu markice i račun „Infostana”.

Prema njegovim rečima, kompanija „Apeks tehnolodži solušn”, koja je zadužena za naplatu i kontrolu karata u javnom prevozu, potpisala je ugovor sa AIK bankom i „Masterkardom”, a nove legitimacije uskoro bi trebalo da budu dostupne građanima. 

Beograđani koji budu nabavili novu „bus plus” karticu moći će, prema Vesićevim rečima, da biraju da li će im ona biti i platežno sredstvo. 

– To je velika novina. Naime, kartica će biti uključena u takozvani „lojaliti” program, odnosno njom će moći da se plaća u određenim radnjama. Za to će kupci dobijati i bonuse koji će im omogućiti popuste na cene markice narednog meseca. Planirano je i da grad daje popuste građanima koji ovom karticom reše da plate račun „Infostana” – kaže gradski menadžer.

Inače, za ovu uslugu je kompanija „Apeks tehnolodži solušn” raspisala konkurs na koji se jedina javila AIK banka, a reč je o beskontaktnim karticama koje izdaje banka. 

Gradski menadžer tvrdi i da za sada nema planova ni za pojeftinjenje ni za poskupljenje gradskog prevoza, ali najavljuje rigorozniju kontrolu kako bi se povećala disciplina plaćanja karata u javnom gradskom prevozu, prenose „Novosti”. 

– Nama je u ovom trenutku gradski prevoz najveći problem. Uspeli smo da finansijski stabilizujemo sva preduzeća u gradu osim GSP „Beograd”, koji svakog meseca pravi gubitak od 200 miliona dinara, a godišnje 2,4 milijarde dinara. To može da se zaustavi jedino boljom naplatom karata – rekao je Vesić.

Kada bi u Beogradu svi zaposleni u državnoj upravi i javnim preduzećima plaćali markicu direktno, prihod GSP-a bi bio veći za 300 miliona dinara mesečno, tvrdi Goran Vesić. On veruje da bi jedino ta mera dovela do potpunog ozdraljenja GSP-a, koji bi onda mogao i da kupuje nove autobuse, prenose „Novosti”.