ponedeljak, 22. april 2019.

Beograd predstavljen na sajmu turizma u Pekingu

Turistička organizacija Beograda učestvovala je na Međunarodnom sajmu turizma China Outbound Travel & Tourism Market (COTTM) u Pekingu, u okviru regionalne promocije Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine, a pod okriljem nacionalne Turističke organizacije Srbije, saopšteno je iz Turističke organizacije Beograda.

Beograd je na ovom sajmu predstavljen kao atraktivna evropska „siti brejk” destinacija, sa mnoštvom urbanih sadržaja, bogatom ponudom kulturnih, sportskih i drugih manifestacija i drugim segmentima turističke ponude naše prestonice namenjene kineskim gostima.

Na sajmu su održani brojni sastanci sa turoperatorima iz Kine koji se bave balkanskim turističkim tržištem na temu intenziviranja dolazaka kineskih turista. Pored poslovnih sastanaka, sa predstavnicima Svetske asocijacije gradova u turizmu (WTCF) dogovorena je organizacija studijskog putovanja u Beograd za kineske turoperatore, kao i organizacija prezentacije turističke ponude Beograda u Kini u drugoj polovini godine.

Nakon tri sajamska dana, organizovana je promocija Srbije, Crne Gore i BiH za kineske agencije i turoperatore kao poseban događaj, posle koje su usledili B2B sastanci predstavnika turističke privrede Kine i našeg regiona. 

Zabeležen je porast broja turista iz Narodne Republike Kine u 2018. godini u Beogradu od 80 odsto i rast od 70 odsto u ostvarenom broju noćenja u odnosu na 2017. godinu, a na drugom mestu su po brojnosti sa daljom tendencijom rasta.

Pored učešća na Sajmu turizma (COTTM 2019) u Pekingu, Turistička organizacija Beograda ove godine planira još jedan promotivni događaj – studijska putovanja u Beograd za kineske turoperatore i novinare, nastup na sajmu u Šangaju, koji se održava u okviru The Shanghai International Marathon-a, kao i suorganizaciju događaja ,,Dani Beograda u Pekingu”, pod pokroviteljstvom i u saradnji sa Gradom Beogradom i Sekretarijatom za privredu.

Osim promotivnih nastupa, Turistička organizacija Beograda će u 2019. godini oformiti i web-sajt Beograda u NR Kini u cilju internet-pozicioniranja Beograda na kineskom tržištu kao turističke destinacije.