sreda, 14. avgust 2019.

Saobraćaj u Karađorđevoj 1. septembra, Trg republike dva meseca pre roka

Glavni gradski urbanista Marko Stojčić obišao je danas radove u Karađorđevoj ulici i potvrdio da će ova saobraćajnica 1. septembra biti otvorena za saobraćaj, što važi i za Trg republike, za koji je prvobitni rok bio 25. oktobar, što znači da će radovi biti okončani gotovo dva meseca ranije. Događaju je prisustvovala i v.d. direktora Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda Dušica Anđelković. 

Stojčić je istakao da su radovi u Karađorđevoj izuzetno obimni, budući da se radi i na zameni kompletne infrastrukture na velikoj dubini, i naglasio da je prvobitni rok za kraj radova na Trgu republike bio više od dva meseca duži.

– Nalazimo se u Karađorđevoj ulici i shodno obećanjima želim da potvrdim da će 1. septembra ovde biti pušten saobraćaj tramvaja, javnog prevoza i putničkih automobila. Istu potvrdu možemo da damo za Trg republike, gde će saobraćaj krenuti 1. septembra, što znači da su rokovi apsolutno ispoštovani. Građani bi trebalo da znaju da smo jako teško došli do ovog cilja, budući da je prvobitni rok bio gotovo dva meseca duži za kompletnu rekonstrukciju Trga republike i ovu fazu reonstrukcije Karađorđeve ulice – rekao je Stojčić.

On je ukazao da se na licu mesta može videti da se ispod kolovoza na velikoj dubini odvijaju veliki infrastrukturni radovi. 

– Sve instalacije su u potpunosti zamenjene, što znači da je obim radova bio izuzetno veliki. Sledi uređenje pešačkih zona i priobalja uz Karađorđevu ulicu, ali je za Beograđane, u situaciji kada imamo veliki broj radova i gradilišta, najvažnije da će 1. septembra Karađorđeva i Trg republike biti u funkciji za saobraćaj. Isto važi za Topličin venac i park Vojvode Vuka, gde će saobraćaj moći da funkcioniše kao i ranije, osim u delu Ulice Vuka Karadžića, koji se nalazi uz park – dodao je Stojčić. 

Prema njegovim rečima, pritisak na građane u smislu velikog broja radova sigurno ne bi bio toliki da se u prošlosti radilo ovim intenzitetom. 

– Radnici preduzeća kojima su povereni radovi jesu pod konstantnim pritiskom, pre svega zbog shvatanja potrebe da građani Beograda što pre na raspolaganju imaju uređen grad i uređene saobraćajnice – zaključio je Stojčić.