nedelja, 1. decembar 2019.

Gradonačelnik Radojičić: Konstantno radimo na unapređenju komunikacije sa građanima

Komunikacija Gradske uprave i građana izuzetno je važna. To se odnosi na svaki komentar, sugestiju i kritiku sugrađana i zbog toga konstantno radimo na unapređenju komunikacije putem „Beokoma”, koji je uvek na raspolaganju građanima, istakao je danas gradonačelnik Beograda, prof. dr Zoran Radojičić.

On je naglasio da je od početka mandata posvećen unapređenju komunikacije sa građanima i ukazao da je to u skladu sa primenom koncepta „pametnih gradova” za koji se zalaže.

– U „pametnim gradovima”, komunikacija građana i uprave je brza, jednostavna i moguća putem telefona, imejla, aplikacija. Putem „Beokom servisa”, gde uvek ima nekog da čuje građane, 24 sata oni mogu da prijave svoje probleme. Operateri rade u dve smene, a Komunalna milicija u trećoj. Radi se svaki dan u godini, i nedeljom i praznicima. Oni su tu da ih saslušaju, posavetuju, da reaguju na svaku pritužbu. Trudimo se da svaki problem rešimo najbrže moguće, u skladu sa kapacitetima službi – naveo je Radojičić.

Prema njegovim rečima, o unapređenju komunikacije svedoči porast broja poziva, poruka i imejlova.

– Godišnje se beleži oko 140.000 telefonskih razgovora, a znatno su unapređene i elektronske komunikacije, dok ih je ranije u toku cele godine bilo svega nekoliko stotina. Sada imamo više od 30.000 poruka samo putem pametnih aplikacija, i više desetina hiljada putem društvenih mreža. Takođe, građani su uključeni i u odlučivanje putem raznih anketa, kao što je trenutno izbor imena za novi park u okviru Beograda na vodi – ukazao Radojičić.

Gradonačelnik je istakao da je to u skladu sa onim za šta se zalažu i premijerka i predsednik Srbije – da neko uvek bude dostupan da sasluša građane. Posebno je ponosan, kako je naveo, što su građani počeli da veruju Gradskoj upravi, to jest da će ono što prijave biti prosleđeno i rešeno.

– Nedostaci na sistemu daljinskog grejanja i isporuci tople vode neki su od najčešćih problema na koje su se građani u prethodnom periodu žalili. Ove godine je intenzivirana i bolje koordinisana sanacija udarnih rupa, kao i uklanjanje divljih deponija – precizirao je gradonačelnik.

On je podsetio da su neki od ovih problema aktuelni tokom cele godine, kao što je buka, zbog čega u pozivnom centru grada, kako je istakao, nalazi se i Komunalna milicija koja je spremna da reaguje. Takođe, u zavisnosti od perioda u godini, datih okolnosti, kao i vremenskih nepogoda, menjaju se i razlozi prijava građana, pojasnio je Radojičić.

– Sa hladnijim vremenom, povećava se broj poziva koji se tiču grejanja, a tokom ledenih dana javljaju se uglavnom građani kojima je potrebna pomoć. Tada naše službe pomažu i starijima i trudnicima da lakše i bezbednije dođu do kuće – istakao je Radojičić i podsetio da Beograd ima 2.500 kilometara saobraćajnica koje se održavaju i čiste od snega tokom zimske sezone.

On je izrazio uverenje da će u rešavanju mnogih problema, zbog kojih su se građani javljali, doprineti i izmena Odluke o komunalnom redu i Odluke o snabdevanju. 

– Radi se na što bržem rešavanju svih problema. Napredak je vidljiv u komunikaciji građana i Gradske uprave, ali je neophodno i dalje je unapređivati – zaključio je prvi čovek prestonice.