„Зелено светло” за још шест регулационих планова
Одборници Скупштине града данас су усвојили још шест регулационих планова, чиме се број планских аката донетих у протекле три и по године попео на 70.
Новим регулационим планом за блок између улица 29. новембра, Војводе Добрњца, Ђуре Ђаковића и Цвијићеве обухваћена је површина од око 3,5 хектара. Његовим усвајањем досадашња планска решења усклађена су са Генералним планом Београда до 2021. године. Новим планом су, између осталог, дефинисани услови за изградњу стамбених објеката, као и проширење комплекса школа и дечјих установа и игралишта.
Планом детаљне регулације блока између улица 27. марта, Владетине, Кнез Данилове и Рузвелтове ово подручје, величине 4,5 хектара, подељено је у две зоне: комерцијалну и стамбену.Циљ израде новог плана за подручје омеђено улицама Струмичком, Војислава Илића, Краља Остоје, Бачванском, Рада Неимара и Махмута Ибрахимпашића било је преиспитивање постојећег и регулисање новог стамбеног ткива, подизање стандарда становања, као и оплемењивање старих зелених површина. Планом су обухваћена око 8,2 хектара на територији Вождовца. Због очувања и унапређења постојећег карактера становања, реконструкције и доградње објеката и побољшања инфраструктуре, нови регулациони план урађен је и за 4,7 хектара простора између улица Панте Срећковића, Супилове, Вељка Дугошевића и продужетка Драгише Лапчевића на Звездари.
Данас је усвојен и нови плански акт за пет блокова између улица Узун Миркове, Краља Петра, Господар Јевремове и Тадеуша Кошћушка. Планом је обухваћена површина од 4,3 хектара у централној зони која представља веома важну компоненту историјског језгра града. Нови план донет је због дефинисања јавног интереса, преиспитивања капацитета изградње, намене и односа према заштити културно-историјског наслеђа, урбане обнове, редефинисања решења паркирања и гаражирања возила и заштите и обнове историјског наслеђа.
Нови плански акт за саобраћајницу од Славије до раскрснице Жичке улице са улицом Господара Вучића, дужине два километра, која представља значајан транзитни саобраћајни правац, био је неопходан због неадекватно регулисаних раскрсница, лошег коловоза и узаних тротоара, као и великог саобраћајног оптерећења.