Општина Земун потписала уговор за реализацију пројекта „Дигитални маркетинг”
Из Градске општине Земун саопштавају да су на јавни конкурс Министарства за подршку јединицама локалне самоуправе у спровођењу омладинске политике пријавили пројекат „Дигитални маркетинг” и за његову реализацију почетком јуна потписали уговор са Министарством туризма и омладине.
Министарство је за реализацију ових пројеката у 26 општинских управа у Србији издвојилио више од 45 милиона динара.
Ова средства представљају наставак системске подршке локалним самоуправама и координаторима канцеларија за младе како би побољшали квалитет живота младих, истакла је помоћница министра Ивана Антонијевић на свечаном потписивању уговора.
Овакви пројекти имају за циљ развој услуга и програма који поспешују запошљавање и предузетништво, активно учешће младих у друштву, неформално образовање, здраве стилове живота, као и унапређење просторних и програмских капацитета за рад са младима.
За све јавне конкурсе из области омладинске политике у 2025. години Министарство за туризам и омладину је укупно издвојило више од 375 милиона динара, наводи се у саопштењу.