Беоинфо вести

Успостављен Услужни центар за грађане: Информације и помоћ при подношењу пријава за евидентирање и упис права на непокретностима

14.11.2025.

Слушај вест
Величина слова

Услужни центар за грађане за информисање и помоћ приликом подношења пријава за евидентирање и упис права на непокретностима успостављен је у згради Градске управе у Улици краљице Марије број 1.

Грађани ће од 8. децембра, на два шалтера у просторијама Градске управе у Улици краљице Марије 1 у приземљу или канцеларијама 1502 и 1506 на 15. спрату, као и канцеларијама 1609 и 1612 на 16. спрату, моћи лично да се информишу, али и да добију помоћ при подношењу пријава. Такође, странке могу путем имејл-адресе [email protected] добити потребне информације о новом закону и начину подношења пријаве, као и на следеће бројеве телефона:

Одељење за општину Земун 7157-562,
Одељење за општину Нови Београд 7157-569,
Одељење за општину Звездара 7157-575,
Одељење за општину Палилула 7157-620,
Одељење за општину Вождовац 7157-613,
Одељење за општину Савски венац 7157-610,
Одељење за општину Раковица 7157-621,
Одељење за општину Чукарица 7157-031,
Одељење за општину Врачар 7157-555,
Одељење за општину Стари град 7157-626,
Одељење за општине Сурчин, Обреновац, Гроцка, Младеновац, Барајево, Сопот и Лазаревац 7157-577.

Напомињемо да ће грађани све информације и адекватну помоћ моћи да добију од 8. децембра у Градској управи.

Подели вест
mapa-responsive768-2.jpg
Интерактивна мапа
Интерактивна мапа најважнијих инвестиционих радова у Граду Београду
Сазнајте више