Све информације и помоћ при подношењу пријава за евидентирање и упис права на непокретностима
Грађани Београда од данас у новоуспостављеном Услужном центру Града Београда могу да добију све информације и помоћ приликом подношења пријава за евидентирање и упис права на непокретностима.
Подсетимо, Центар је успостављен у згради Градске управе у Улици краљице Марије број 1, а за грађане су доступна два шалтера у просторијама Градске управе у Улици краљице Марије 1 у приземљу или канцеларијама 1502 и 1506 на 15. спрату, као и у канцеларијама 1609 и 1612 на 16. спрату, где могу лично да се информишу и добију помоћ при подношењу пријава.
За подношење пријава потребна је важећа лична карта, геодетски елаборат (уколико га странка поседује), правни основ, као и број телефона.
Такође, странке могу путем имејл-адресе: [email protected] добити потребне информације о новом закону и начину подношења пријаве, као и на следеће бројеве телефона:
– Одељење за општину Земун – 7157-562,
– Одељење за општину Нови Београд – 7157-569,
– Одељење за општину Звездара – 7157-575,
– Одељење за општину Палилула – 7157-620,
– Одељење за општину Вождовац – 7157-613,
– Одељење за општину Савски венац – 7157-610,
– Одељење за општину Раковица – 7157-621,
– Одељење за општину Чукарица – 7157-031,
– Одељење за општину Врачар – 7157-555,
– Одељење за општину Стари град – 7157-626,
– Одељење за општине Сурчин, Обреновац, Гроцка, Младеновац, Барајево, Сопот и Лазаревац – 7157-577.
Радно време Услужног центра је радним данима од 7.30 до 15.30 сати.