Успешна презентација Београда на Сајму туризма у Мадриду
Туристичка организација Београда успешно је представила Београд на Сајму туризма у Мадриду „ФИТУР”, који је одржан од 28. јануара до 2. фебруара. Кроз промотивне туристичке материјале, презентацијом на штанду и комуникацијом са новинарима, Београд је представљен као атрактивна туристичка дестинација под слоганом „Belgrade – The city of good vibration” (Београд – град добрих вибрација”).
На овом сајму учествовале су и туристичке агенције „Кон Тики” и „Младост турист”, које су направиле вредне пословне контакте. Шпански агенти показали су велико интересовање за организовање туристичких група ка Београду и Србији. Посебно интересовање показано је за аранжмане које су представиле ове агенције, а који се односе на „Недељу кошарке у Београду” од 31. јула до 6. августа ове године (Diamond Ball и Dream Team против репрезентације СЦГ) и Европско првенство у кошарци и одбојци 2005. године, као и програм „Викенд у Београду”.
На презентацији организованој на штанду емитовани су спотови „Ово је твој град” и „Игра је закон” као најава Европског првенства у кошарци 2005. године. Гости штанда имали су прилику да пробају производе „Навипа”, „Београдску ракију – шљивовицу“ и „Навипово” врхунско суво бело вино „Совињон”, затим „Бг пиво”, мини чоколадицу „Enjoy Belgrade” београдског „Штарка” и његушки пршут „Мартекс Цетиње”. Они су се највише интересовали за начин доласка, туристичку понуду града, сигурност у нашем граду и смештајне капацитете.
Као и прошле године, у припреми и реализацији наступа на сајму велику помоћ пружила је и Амбасада СЦГ у Мадриду.