Дежурни телефони за сугестије грађана
Градски секретаријат за саобраћај, Дирекција за јавни превоз и Јавно комунално предузеће „Београд-пут” успоставили су дежурне телефоне на које грађани могу износити своје примедбе, предлоге и похвале у вези са функционисањем јавног превоза и стањем на београдским улицама. Циљ ове акције је боља комуникације са корисницима и потпунији увид у саобраћајне проблеме престонице.
– Позивамо Београђане да се јаве на неки од ових бројева кад год имају неку сугестију која би могла да нам помогне да унапредимо јавни градски превоз. Сваки предлог ћемо најозбиљније размотрити и ако се покаже оправданим, предузети одређене кораке – рекао је за БЕОИНФО Милан Вујанић, члан градске владе.
Дежурни телефон у Секретаријату за саобраћај 754-458. Ови телефони отворени су радним данима од 8.30 до 16.30 часова. Служба за сугестије грађана у Београд-путу” може се током целог дана добити на телефон 765-382.