Припреме за 17. београдски маратон по плану
Припреме за предстојећи 17. београдски маратон, који је заказан за 24. април, обављају се по плану, рекао је на данашњој конференцији за новинаре Јован Шурбатовић, члан градске владе.
За уређивање маратонске стазе и простора око ње, нагласио је он, ангажоване су све градске комуналне службе и свој део посла обавиће не време. Шурбатовић је подсетио да се седам дана пре великог, на Калемегдану одржава „Дечји маратон” у коме учествују девојчице и дечаци из вртића свих петнаест београдских општина. Секретаријат за социјалну и дечју заштиту је организатор квалификација у овим установама, а осим трчања, за најмлађе Београђане организован је и богат забавни програм. Дечја трка и пратећи програм трајаће од 10 до 15 часова, а преносиће је РТВ „Студио Б”. За пренос великог маратона заинтересоване су скоро све телевизијске куће у Београду, а за сада је договор постигнут са две.
На данашњем скупу промовисан је и спот назван „Београд је свет”, а већ од ове вечери гледаоци ће моћи да га виде на малим екранима.
Председник Извршног одбора Дане Корица рекао је да су учешће на овогодишњем маратону потврдили тркачи из Етиопије, Танзаније, Кеније, Русије и Мађарске којима су пасоши већ визирани. Долазе и маратонци из Босне и Херцеговине и Хрватске, а организатор је у преговорима са тркачима из Румуније и Молдавије.
Новинарима су данас представљени и наши спортисти: полумаратонка Снежана Костић и маратонац Сретен Нинковић. Обоје су имали добре припреме на Златибору и налазе се у одличној форми, па се надају добрим резултатима.
Овогодишњи маратон, као и прошлогодишњи, имаће и хуманитарни карактер, за шта је задужена невладина организација „Наша Србија”. Већ је израђено десет хиљада мајица са знаком маратона које је платила „Рајфајзен банка”, а сав приход намењен је деци без родитеља.
На данашњем скупу представљени су и спонзори маратона, а поред „Рајфајзен банке”, то су још и представништво „Фолксвагена”, Компанија за осигурање ДДОР из Новог Сада, званични мерач времена овогодишње трке „Бреј” из Милана, италијански произвођач тестенина „Барила” и „Леа груп”, медијски спонзор.