Беоинфо вести

Кампања промоције здравља „Ти си моје срце”

14.04.2004.

Кампања промоције здравља „Ти си моје срце”
Величина слова

Промотивна кампања под слоганом „Ти си моје срце”, као део пројекта „Подршка развоју јавног здравља у Србији”, трајаће у Београду од априла до децембра ове године. Поред Европске агенције за реконструкцију и Министарства здравља, пројекат ће подржати и Скупштина града Београда, као и Градски завод за заштиту здравља.

Циљ кампање је да се укључивањем грађана Београда у различите активности кампање унапреди ниво знања о повезаности срчаних обољења и најзначајнијих фактора ризика – пушења, физичке неактивности, гојазности и стреса, речено је на данашњој конференцији за новинаре у „Медија центру”.

– Овакав пројекат потребан је Београду  и он треба да буде почетак једне континуиране кампање за здравље становника престонице. Скупштина града ће  финансијски и на друге начине подржати сваки програм који доприноси побољшању здравља Београђана – рекао је др Слободан Илић, члан градске владе.

Кампања ће се реализовати на два нивоа. Први ниво подразумева доступност информација о превенцији срчаних обољења, док ће се на другом нивоу специфичне активности у вези са превенцијом срчаних обољења спроводити у четири београдска дома здравља: на Новом Београду, Чукарици, у Старом граду и Младеновцу.

Др Светлана Јанковић, координатор пројекта, рекла је да ће ова здравствено-промотивна активност помоћи запосленима у домовима здравља да охрабре грађане у усвајању здравих стилова живота.
Према њеним речима, у току кампање сваког месеца ће бити наглашене различите теме. Тако ће месец мај бити посвећен одвикавању од пушења, јун унапређењу исхране, јул унапређењу физичке активности, август управљању стресом, септембар превенцији обољења срца, док су  октобар и децембар резервисани за реализацију здравих стилова живота.

Подели вест
mapa-responsive768-2.jpg
Интерактивна мапа
Интерактивна мапа најважнијих инвестиционих радова у Граду Београду
Сазнајте више