Промовисана „Београдска ракија шљивовица”
На 26. међународном сајму туризма, спорта и наутике, који је од 16. до 18. априла одржан у Београду, Туристичка организација Београда добила је награду стручног жирија за најбоље пропратне презентације.
Последњег дана сајма на презентацији са темом „Београд град добрих вибрација” Туристичка организација Београда потписала је протокол о сарадњи са компанијом „Навип”. Као први пројекат ове сарадње представљена је „Београдска ракија шљивовица”. Идеја ова два партнера је да ова врста ракије, која се производи и негује у „Навиповом” погону у Црквенцу, постане један од интересантнијих сувенира нашег града. Страни и домаћи љубитељи доброг пића „Београдску ракију шљивовицу” моћи ће да купе у информативним центрима Туристичке организације Београда и на продајним местима „Навипа”.
На сајму се разговарало и о постављању информативних пунктова на улазима у Београд током лета.
Ови пунктови нарочито ће бити од користи путницима који кроз нашу земљу буду путовали на Олимпијске игре у Атини.