Предлози три регулациона плана упућени одборницима
Градска влада данас је утврдила предлоге још три регулациона плана и упутила их одборницима Скупштине града на усвајање. Први план урађен је за 11 блокова на Старом граду. Реч је о изузетно атрактивном делу Дорћола, површине 7,80 хектара, између улица Француске, Ђуре Ђаковића и Кнежпољске, који се директно граничи са лучким делом.
– Нови регулациони план урађен је како би се дефинисао јавни интерес у том делу града, преиспитали капацитети изградње, донела правила за трансформацију постојећег грађевинског фонда и заштиту животне средине и редефинисало решење паркирања – рекао је Љубомир Анђелковић, потпредседник градске владе.
Досадашњи план није омогућавао озбиљније реконструкције у том делу централне зоне града, и то највише зато што није водио рачуна о катастарским парцелама. А реч је о изузетно дотрајалом стамбеном фонду, тако да чак пет блокова очекује тоталну, а још толико блокова делимичну реконструкцију. Новим планским актом стварају се услови да се и у том делу града подигне стандард становања, среди инфраструктура и у потпуности реши проблем паркирања.
У данас усвојеном „пакету” је и још један нови регулациони план за део просторне целине уз Булевар краља Александра. Реч је о блоковима Е10 и Е11 између ове најдуже градске саобраћајнице, улице Живка Давидовића, Кружног пута, приступних саобраћајница Нова 1 и 2 и Устаничке улице. Према речима Љубомира Анђелковића, усвајањем овог плана створиће се услови за коначно урбанистичко сређивање комплекса око значајног саобраћајног чвора у центру овог комплекса, површине око три хектара, пре свега кад је реч о новој, легалној градњи, али и доградњи и адаптацији постојећих објеката, као и за разрешење проблема паркирања.
Скупштини града данас је упућен о Предлог регулационог плана за блок између улица Санџачке, Венчачке и Солунских бораца у Жаркову, површине 8.670 квадратних метара. Према речима потпредседника Анђелковића, овде је реч о мањем комплексу са индивидуалном градњом унутар већег стамбеног блока. Нови плански акт био је неопходан како би се власницима локација омогућило да на њима најзад и изграде објекте које су планирали.