четвртак, 17. октобар 2019.

„Паркинг сервис” позвао суграђанку да рекламира дневну карту како би јој била поништена

Јавно комунално предузеће „Паркинг сервис” позвало је суграђанку којој је издата дневна карта испред медицинске установе да контактира ово предузећа како би јој карта била поништена. 

Како се наводи у саопштењу ЈКП „Паркинг сервис”, до сада се никада није догодило да ово предузеће одбије рекламацију кориснику који је због хитног прегледа прекорачио време паркирања у зони и тим поводом се обратио предузећу уз приложену медицинску документацију.  

„Паркинг сервис” у оваквим случајевима максимално излази у сусрет грађанима и на основу времена прегледа или терапије поништава налог за плаћање дневне карте. У саопштењу се наводи и да се до сада нико није обратио „Паркинг сервису” ради рекламације налога, због чега позивају корисницу да им се обрати како би јој налог био поништен. 

ЈКП „Паркинг сервис” је у прилогу доставило фотографију направљену у тренутку издавања дневне карте.