Јавно надметање за давање у закуп пословног простора
Секретаријат за имовинске и правне послове
ГРАДСКА УПРАВА ГРАДА БЕОГРАДА
Секретаријат за имовинске и правне послове
oглашава
ЈАВНО НАДМЕТАЊЕ ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА
- Наведени пословни простори дају се у закуп у ВИЂЕНОМ СТАЊУ.
- У цену по м2 урачунат је порез на додату вредност.
- Уговор о закупу закључује се на одређено време од десет година.
- Право учешћа у поступку немају лица која на дан подношења пријаве у пословним књигама Секретаријата за имовинске и правне послове за пословни простор имају евидентирано било какво доспело, а неизмирено дуговање и чији оснивачи, чланови друштва, заступници и прокуристи, који су као такви уписани у одговарајући регистар правних лица, имају евидентирано било какво доспело, а неизмирено дуговање.
- Право учешћа у поступку јавног надметања имају ФИЗИЧКА И ПРАВНА ЛИЦА, која до 10. маја 2017. године доставе уредне пријаве.
УСЛОВИ ОГЛАСА:
Уредна пријава треба да садржи:
- Осим доказа о уплати депозита за учешће на јавном надметању и административне таксе, пријава треба да садржи име и презиме, односно назив подносиоца пријаве, адресу пребивалишта односно седишта, редни број адресе пословног простора из огласа за којe се лице пријављује, делатност којом ће се бавити и контакт телефон.
- За ПРАВНА ЛИЦА – копија решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, копија потврде о извршеном евидентирању за ПДВ и уговор о отварању и вођењу рачуна код пословне банке.
- За ИМАОЦЕ РАДЊЕ – назив радње, копија решења о упису предузетника у регистар код надлежног органа, копија потврде о извршеном евидентирању за ПДВ, уколико је у систему ПДВ-а уговор о отварању и вођењу рачуна код пословне банке и фотокопија личне карте.
- За ФИЗИЧКА ЛИЦА која немају регистровану радњу – фотокопија личне карте.
- ПУНОМОЋЈЕ – за лице које заступа подносиоца пријаве, ако подносилац неће бити присутан на јавном надметању.
- ПОТВРДА Секретаријата за имовинске и правне послове да је подносилац пријаве измирио закупнину уколико је већ закупац пословног простора на коме је носилац права коришћења Град Београд.
Уз пријаву је потребно доставити и доказ о уплати депозита наведеног у табели и доказ о уплати административне таксе у износу од 1.220,00 динара.
Пријаве за учешће на јавном надметању подносе се на писарници Града Београда – Градске управе Града Београда – Секретаријата за имовинске и правне послове, у Улици 27. марта бр. 43-45 или преко поште препорученом пошиљком.
Јавно надметање ће се одржати 15. маја 2017. године, у 10 сати, у сали бр. 2, у сутерену, у згради Градске управе града Београда, у Улици 27. марта бр. 43-45.
НАПОМЕНЕ:
- ПРАВО УЧЕШЋА НА ЈАВНОМ НАДМЕТАЊУ ИМАЈУ САМО ОНА ЛИЦА КОЈА ПОДНЕСУ УРЕДНУ ПРИЈАВУ.
- ЛИЦУ КОЈЕ ПОНУДИ НАЈВИШИ ИЗНОС ЗАКУПНИНЕ ПО м2, ОДНОСНО ПРИХВАТИ ПОЧЕТНИ ИЗНОС ЗАКУПНИНЕ ПО м2, А ОДУСТАНЕ ОД ДАТЕ ПОНУДЕ, УПЛАЋЕНИ ДЕПОЗИТ НЕЋЕ БИТИ ВРАЋЕН.
- ДЕПОЗИТ ЗА УЧЕШЋЕ НА ЈАВНОМ НАДМЕТАЊУ ЋЕ БИТИ ВРАЋЕН У РОКУ ОД 20 (ДВАДЕСЕТ) РАДНИХ ДАНА ОД ДАНА ОДРЖАВАЊА ЈАВНОГ НАДМЕТАЊА.
- ЛИЦЕ КОЈЕ ЈЕ ПОНУДИЛО НАЈВИШИ ИЗНОС ЗАКУПНИНЕ ПО м2, ОДНОСНО ПРИХВАТИ ПОЧЕТНИ ИЗНОС ЗАКУПНИНЕ ПО м2, ПОТПИСУЈЕ ИЗЈАВУ О ВИСИНИ ПОНУЂЕНЕ ЗАКУПНИНЕ И МЕСЕЧНОМ ИЗНОСУ ЗАКУПНИНЕ, А ОБАВЕЗНО ЈЕ ДА У РОКУ ОД ТРИ РАДНА ДАНА ОД ОДРЖАНОГ ЈАВНОГ НАДМЕТАЊА УПЛАТИ ТРОСТРУКИ ИЗНОС ЗАКУПНИНЕ, КАО ТРАЈНИ ДЕПОЗИТ, У СУПРОТНОМ ГУБИ ПРАВО НА СТИЦАЊЕ СТАТУСА ЗАКУПЦА, КАО И УПЛАЋЕНИ ДЕПОЗИТ ЗА УЧЕШЋЕ НА ЈАВНОМ НАДМЕТАЊУ.
- НА ДАН ПОТПИСИВАЊА УГОВОРА О ЗАКУПУ, КАО СРЕДСТВО ОБЕЗБЕЂЕЊА ПЛАЋАЊА, ЗАКУПАЦ – ПРАВНО ЛИЦЕ ЈЕ ДУЖНО ДА ДОСТАВИ БЛАНКО МЕНИЦУ СА МЕНИЧНИМ ОВЛАШЋЕЊЕМ РЕГИСТРОВАНУ КОД НАРОДНЕ БАНКЕ СРБИЈЕ.
ЗАКУПАЦ – ФИЗИЧКО ЛИЦЕ, КОЈЕ НЕМА РЕГИСТРОВАНУ ПРЕДУЗЕТНИЧКУ РАДЊУ, ДУЖНО ЈЕ ДА НАЈКАСНИЈЕ У РОКУ ОД 30 ДАНА ОД ДАНА ЗАКЉУЧЕЊА УГОВОРА О ЗАКУПУ, ПОРЕД РЕШЕЊА НАДЛЕЖНОГ ОРГАНА О УПИСУ РАДЊЕ, ПОТВРДЕ О ДОДЕЉЕНОМ ПИБ-У И УГОВОРА СА БАНКОМ О ОТВОРЕНОМ ПОСЛОВНОМ РАЧУНУ, ДОСТАВИ КАО СРЕДСТВО ОБЕЗБЕЂЕЊА БЛАНКО МЕНИЦУ СА МЕНИЧНИМ ОВЛАШЋЕЊЕМ РЕГИСТРОВАНУ КОД НАРОДНЕ БАНКЕ СРБИЈЕ. УКОЛИКО ЗАКУПАЦ – ФИЗИЧКО ЛИЦЕ НЕ ДОСТАВИ У НАВЕДЕНОМ РОКУ ГОРЕ НАВЕДЕНУ ДОКУМЕНТАЦИЈУ, УГОВОР О ЗАКУПУ ЋЕ СЕ СМАТРАТИ РАСКИНУТИМ.
МЕНИЧНО ОВЛАШЋЕЊЕ ГЛАСИ НА ШЕСТОСТРУКИ ИЗНОС МЕСЕЧНЕ ЗАКУПНИНЕ КОЈА ЈЕ ПОНУЂЕНА ОДНОСНО ПРИХВАЋЕНА НА ЈАВНОМ НАДМЕТАЊУ.
- КОМИСИЈА ЗА ПОСЛОВНИ ПРОСТОР ЗАДРЖАВА ПРАВО ДА НА ЈАВНОМ НАДМЕТАЊУ ПРОМЕНИ ПОЧЕТНИ ИЗНОС ЗАКУПНИНЕ ИЗ ОГЛАСА, ЗАВИСНО ОД ПРИЈАВЉЕНЕ ВРСТЕ ДЕЛАТНОСТИ КОЈА ЋЕ СЕ У ПОСЛОВНОМ ПРОСТОРУ ОБАВЉАТИ, РАДИ ПОТРЕБЕ УСКЛАЂИВАЊА СА ИЗНОСИМА ЗАКУПНИНА УТВРЂЕНИХ ОДЛУКОМ О УТВРЂИВАЊУ ЗАКУПНИНА ЗА ПОСЛОВНИ ПРОСТОР НА КОМЕ ЈЕ НОСИЛАЦ ПРАВА ЈАВНЕ СВОЈИНЕ ГРАД БЕОГРАД, ОДНОСНО НА КОМЕ ГРАД БЕОГРАД ИМА ПОСЕБНА СВОЈИНСКА ОВЛАШЋЕЊА.
- ЗАКУПАЦ ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА ЈЕ У ОБАВЕЗИ ДА ИЗМИРИ ЕВЕНТУАЛНИ ДУГ ЗА ЕЛЕКТРИЧНУ ЕНЕРГИЈУ ЗА ПОСЛОВНИ ПРОСТОР, ПО ОСНОВУ РАНИЈЕ НЕИЗВРШЕНИХ ОБАВЕЗА ПО УГОВОРУ О ПРОДАЈИ ЕЛЕКТРИЧНЕ ЕНЕРГИЈЕ.
- УПУТСТВО О НАЧИНУ УПЛАТЕ АДМИНИСТРАТИВНЕ ТАКСЕ И ДЕПОЗИТА МОЖЕ СЕ ДОБИТИ У СЕКРЕТАРИЈАТУ ЗА ИМОВИНСКЕ И ПРАВНЕ ПОСЛОВЕ, У УЛИЦИ 27. МАРТА БР. 43-45, НА I СПРАТУ, СОБА БР. 115.
- УПЛАТА ДЕПОЗИТА ОД СТРАНЕ ЛИЦА КОЈЕ НИЈЕ ПОДНОСИЛАЦ ПРИЈАВЕ НЕЋЕ БИТИ ПРИХВАЋЕНА, ТЕ ЋЕ СЕ ПРИЈАВА УЗ ТАКО УПЛАЋЕНИ ДЕПОЗИТ СМАТРАТИ НЕУРЕДНОМ.
- Последњи дан за подношење пријава је 10. мај 2017. године.
Списак пословног простора који се даје у закуп можете погледати овде: