субота, 10. јул 2021.

Секретаријат за имовинске и правне послове

Јавни оглас ради давања у закуп непокретности у јавној својини Града Београда путем прикупљања писмених понуда

ГРАДСКА УПРАВА ГРАДА БЕОГРАДА
Комисија за пословни простор

на основу Одлуке бр. XXI-06-361-1081/2021 од 6. јула 2021. године

oглашава

ЈАВНИ ОГЛАС
РАДИ ДАВАЊА У ЗАКУП НЕПОКРЕТНОСТИ У ЈАВНОЈ СВОЈИНИ ГРАДА БЕОГРАДА ПУТЕМ ПРИКУПЉАЊА ПИСМЕНИХ ПОНУДА

ПРЕДМЕТ ЗАКУПА:
Предмет закупа су затворени и отворени објекти у оквиру спортског комплекса у Београду, прва зона, у Улици Тадеуша Кошћушка бр. 65, постојећи на кат. парц. бр. 1/2, 1/3, 1/33, 1/37, 1/38, 1/39 и 2771/11, КО Стари град  и то:
1. затворени објекти у оквиру спортског комплекса, укупне површине 2.024 m2 и
2. отворени објекти у оквиру спортског комплекса, укупне површине 12.386 m2.
Наведени објекти дају се у закуп у поступку прикупљања писмених понуда путем јавног оглашавања. Поступак давања у закуп, спровешће се и ако пристигне само једна понуда.

УСЛОВИ ДАВАЊА У ЗАКУП:
Наведени објекти дају се у закуп као целина, у постојећем – „виђеном стању“ уз могућност адаптације о трошку закупца. Закупац се закључењем уговора о закупу одриче било каквих примедби по основу евентуалних материјалних недостатака на предметним непокретностима.
Уговор о закупу закључује се на одређено време од 20 (двадесет) година.
Објекти се дају у закуп ради обављања спортске делатности.
Најнижа висина закупнине по којој се објекти дају у закуп износе:
1. за затворене објекте у оквиру спортског комплекса – 513,00 динара по m2
2. за отворене објекте у оквиру спортског комплекса – 85,00 динара по m2
У цену по m2 урачунат је порез на додату вредност.
Давање целих или делова објеката у подзакуп, није дозвољено.

УСЛОВИ И НАЧИН ПОДНОШЕЊА ПОНУДА:
Понуђач у поступку давања у закуп путем прикупљања писмених понуда може бити правно лице које је:
- основано у Републици Србији и које послује најмање 1 (једну) годину;
- организовало турнир серије ATP 250 или WTA 250, у последњих 12 месеци, као корисник потребних лиценци;
- уплатило депозит и испунило остале услове из овог огласа.
Понуђач је обавезан да уплати депозит за учешће у поступку у висини од 6.300.000,00 динара на рачун број 840-604804-04, са позивом на број 97 74-18000-251211-000-04-410 – ГРАД БЕОГРАД – ДЕПОЗИТ, сврха уплате: „Депозит за учешће на огласу за давање у закуп објеката у Београду, у Улици Тадеуша Кошћушка бр. 65”.
Поред уплате депозита понуђач је дужан да уплати износ административне таксе у висини од 1.220,00 динара на рачун број 840-742241843-03, са позивом на број 97 94-501-18 – Буџет града Београда – административна такса, сврха уплате: „Градска административна такса“.
Понуђач је у обавези да у понуди наведе број рачуна на који ће се извршити повраћај депозита.

Рок за подношење понуда је 15 (петнаест) дана од дана објављивања јавног огласа и истиче 26. јула 2021. године, у 10 часова.

Понуда се сматра благовременом уколико је примљена у писарници закуподавца, последњег дана истека рока за подношење понуда 26. јула 2021. године, до 10 часова, без обзира на начин достављања.

Понуда се подноси непосредно или путем поште на адресу закуподавца, Град Београд – Градска управа града Београда – Секретаријат за имовинске и правне послове, 11000 Београд, у Улици 27. марта бр. 43-45, са назнаком: „Понуда за закуп објеката у Београду, у Улици Тадеуша Кошћушка бр. 65 – НЕ ОТВАРАТИ“, у затвореној коверти / омоту на чијој полеђини, понуђач наводи свој пуни назив, адресу, телефон и име особе за контакт.

Неблаговремене, непотпуне и незатворене понуде се одбацују и враћају понуђачу одмах након јавног отварања понуда.
Образац Пријаве за учешће у поступку може се преузети сваког радног дана од 10 до 12 часова у просторијама Секретаријата за имовинске и правне послове, Улица 27. марта бр. 43-45.

Уз пријаву је потребно приложити:
- копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, 
- копију потврде о извршеном евидентирању за ПДВ, 
- уговор о отварању и вођењу рачуна код пословне банке, 
- ОП образац са овереним потписима лица овлашћених за заступање
- доказ о организовању турнира серије ATP 250 или WTA 250, у последњих 12
  месеци, уз поседовање одговарајућих лиценци и 
- доказ о уплати депозита и административне таксе.
Уредна пријава треба да садржи:
-    назив правног лица, односно назив подносиоца пријаве,
-    адресу седишта,
-    редне бројеве из Огласа и адресу објеката који су предмет огласа,
-    понуђену висину закупнине за сваки објекат појединачно,
-    делатност која ће се у објектима обављати, 
-    број рачуна на који ће се извршити повраћај депозита и 
-    контакт телефон.

ВРЕМЕ И МЕСТО ОТВАРАЊА ПОНУДА И ИЗБОГ НАЈПОВОЉНИЈЕ ПОНУДЕ
Јавно отварање понуда извршиће Комисија за пословни простор, а спровешће се 2. августа 2021. године, са почетком у 12 часова, у просторијама Градске управе града Београда, у Београду, у Улица краљице Марије бр. 1, на XX спрату.
Представници понуђача који желе да учествују у поступку отварања понуда, дужни су да пре почетка јавног отварања понуда, Комисији за пословни простор поднесу посебно пуномоћје за учешће у поступку отварања понуда.
Уколико се у поступку отварања понуда утврди да су два или више понуђача понудили исти износ закупнине, Комисија ће позвати понуђаче, који су понудили исти износ закупнине, да у року од три дана од дана пријема позива, доставе нову писмену затворену понуду са увећаним износом закупнине у односу на претходно понуђену, а које понуде ће Комисија отворити и утврдити најповољнијег понуђача.
Објекти који су предмет овог Огласа даће се у закуп најповољнијем понуђачу, који се бира применом критеријума највише понуђене закупнине, уколико испуњава и друге услове овог Огласа.

НАПОМЕНЕ
Понуђач који понуди највиши износ закупнине по m2, односно буде једини подносилац пријаве, потписује изјаву о висини понуђене закупнине и месечном износу закупнине, а обавезан је да у року од три радна дана од дана јавног отварања понуда уплати троструки износ закупнине, као трајни депозит, у супротном губи право на стицање статуса закупца, као и уплаћени депозит за учешће у поступку прикупљања писмених понуда.
Депозит за учешће у поступку прикупљања писмених понуда ће бити враћен у року од 20 (двадесет) радних дана од дана јавног отварања понуда.
Уплата депозита од стране лица које није подносилац пријаве неће бити прихваћена, те ће се пријава уз тако уплаћени депозит сматрати неуредном.
Висина закупнине утврђена у поступку прикупљања писмених понуда у укупном износу, накнадно се не може умањивати.
Уговор о закупу биће закључен код јавног бележника, у форми јавнобележничке исправе. Накнада за оверу биће обрачуната у складу са јавнобележничком тарифом и исту сноси закупац. 
Додатне информације и обавештења у вези са припремањем понуде могу се добити на број телефона 011/330-9324.
Заинтересована лица могу извршити увид у објекте који су предмет огласа, уз обавезну претходну најаву.