Promocija TOB-a u Skoplju
Više od 60 ugovora između beogradskih hotelijera i makedonskih turističkih agencija potpisano je za manje od dva časa tokom promocije TOB-a, koja je upravo završena u Skoplju, saopštavaju iz Turističke organizacije Beograda.
Turistička organizacija Beograda promovisala je manifestacije za predstojeće novogodišnje praznike, poput „Beogradske zime”, za koje su turisti iz Severne Makedonije izuzetno zainteresovani.
Naime, turisti iz Severne Makedonije bili su treći po broju dolazaka u januaru ove godine. Zanimljivo je da su samo u januaru ove godine makedonski turisti ostavili najviše novca, odnosno potrošili su 16 miliona evra, što ih čini najplatežnijim gostima u našoj prestonici.
– Beograd širom otvorenih ruku čeka goste iz regiona, a naročito su uvek rado viđeni gosti iz Severne Makedonije – rekao je Slobodan Unković, pomoćnik direktora Turističke organizacije Beograda, na promociji u Skoplju.
Promociji su prisustvovali Nevena Jovanović, ambasador Srbije u Skoplju, koja je eksluzivno najavila da će Severna Makedonija učestvovati na EXPO 2027. u Beogradu. Predstavljanju Beograda prisustvovali su i predstavnici Uudruženja Srba „SPONA”, kao i Ljupčo Janevski, direktor Agencije za razvoj turizma Makedonije, koji je najavio zajedničke projekte u okviru Otvorenog Balkana.
Zbog najavljene izgradnje moderne železnice od Niša do Skoplja, promociji Beograda pridružili su se i Turistička rganizacija Niša, kao i „Planinka”, koja je promovisala Kuršumlijsku banju s obzirom na to da je akcenat bio na novootvorenim hotelima. Promociji „Beogradske zime” prisustvovalo je 20 makedonskih agencija, kao i brojne makedonske televizije.
Makedonski turisti u Beogradu borave u proseku tri noći, odnosno pet dana. Prema podacima Narodne banke Srbije, u januaru su u Srbiji boravila 10.383 makedonska gosta, koja su ostvarila 35.863 noćenja i potrošila 16 miliona evra.