Pripreme za 17. beogradski maraton po planu
Pripreme za predstojeći 17. beogradski maraton, koji je zakazan za 24. april, obavljaju se po planu, rekao je na današnjoj konferenciji za novinare Jovan Šurbatović, član gradske vlade.
Za uređivanje maratonske staze i prostora oko nje, naglasio je on, angažovane su sve gradske komunalne službe i svoj deo posla obaviće ne vreme. Šurbatović je podsetio da se sedam dana pre velikog, na Kalemegdanu održava „Dečji maraton” u kome učestvuju devojčice i dečaci iz vrtića svih petnaest beogradskih opština. Sekretarijat za socijalnu i dečju zaštitu je organizator kvalifikacija u ovim ustanovama, a osim trčanja, za najmlađe Beograđane organizovan je i bogat zabavni program. Dečja trka i prateći program trajaće od 10 do 15 časova, a prenosiće je RTV „Studio B”. Za prenos velikog maratona zainteresovane su skoro sve televizijske kuće u Beogradu, a za sada je dogovor postignut sa dve.
Na današnjem skupu promovisan je i spot nazvan „Beograd je svet”, a već od ove večeri gledaoci će moći da ga vide na malim ekranima.
Predsednik Izvršnog odbora Dane Korica rekao je da su učešće na ovogodišnjem maratonu potvrdili trkači iz Etiopije, Tanzanije, Kenije, Rusije i Mađarske kojima su pasoši već vizirani. Dolaze i maratonci iz Bosne i Hercegovine i Hrvatske, a organizator je u pregovorima sa trkačima iz Rumunije i Moldavije.
Novinarima su danas predstavljeni i naši sportisti: polumaratonka Snežana Kostić i maratonac Sreten Ninković. Oboje su imali dobre pripreme na Zlatiboru i nalaze se u odličnoj formi, pa se nadaju dobrim rezultatima.
Ovogodišnji maraton, kao i prošlogodišnji, imaće i humanitarni karakter, za šta je zadužena nevladina organizacija „Naša Srbija”. Već je izrađeno deset hiljada majica sa znakom maratona koje je platila „Rajfajzen banka”, a sav prihod namenjen je deci bez roditelja.
Na današnjem skupu predstavljeni su i sponzori maratona, a pored „Rajfajzen banke”, to su još i predstavništvo „Folksvagena”, Kompanija za osiguranje DDOR iz Novog Sada, zvanični merač vremena ovogodišnje trke „Brej” iz Milana, italijanski proizvođač testenina „Barila” i „Lea grup”, medijski sponzor.