Beoinfo vesti

Kampanja promocije zdravlja „Ti si moje srce”

14.04.2004.

Kampanja promocije zdravlja „Ti si moje srce”
Veličina Slova

Promotivna kampanja pod sloganom „Ti si moje srce”, kao deo projekta „Podrška razvoju javnog zdravlja u Srbiji”, trajaće u Beogradu od aprila do decembra ove godine. Pored Evropske agencije za rekonstrukciju i Ministarstva zdravlja, projekat će podržati i Skupština grada Beograda, kao i Gradski zavod za zaštitu zdravlja.

Cilj kampanje je da se uključivanjem građana Beograda u različite aktivnosti kampanje unapredi nivo znanja o povezanosti srčanih oboljenja i najznačajnijih faktora rizika – pušenja, fizičke neaktivnosti, gojaznosti i stresa, rečeno je na današnjoj konferenciji za novinare u „Medija centru”.

– Ovakav projekat potreban je Beogradu  i on treba da bude početak jedne kontinuirane kampanje za zdravlje stanovnika prestonice. Skupština grada će  finansijski i na druge načine podržati svaki program koji doprinosi poboljšanju zdravlja Beograđana – rekao je dr Slobodan Ilić, član gradske vlade.

Kampanja će se realizovati na dva nivoa. Prvi nivo podrazumeva dostupnost informacija o prevenciji srčanih oboljenja, dok će se na drugom nivou specifične aktivnosti u vezi sa prevencijom srčanih oboljenja sprovoditi u četiri beogradska doma zdravlja: na Novom Beogradu, Čukarici, u Starom gradu i Mladenovcu.

Dr Svetlana Janković, koordinator projekta, rekla je da će ova zdravstveno-promotivna aktivnost pomoći zaposlenima u domovima zdravlja da ohrabre građane u usvajanju zdravih stilova života.
Prema njenim rečima, u toku kampanje svakog meseca će biti naglašene različite teme. Tako će mesec maj biti posvećen odvikavanju od pušenja, jun unapređenju ishrane, jul unapređenju fizičke aktivnosti, avgust upravljanju stresom, septembar prevenciji oboljenja srca, dok su  oktobar i decembar rezervisani za realizaciju zdravih stilova života.

Podeli vest
mapa-responsive768-2.jpg
Interaktivna mapa
Interaktivna mapa najvažnijih investicionih radova u Gradu Beogradu
Saznajte više