Promovisana „Beogradska rakija šljivovica”
Na 26. međunarodnom sajmu turizma, sporta i nautike, koji je od 16. do 18. aprila održan u Beogradu, Turistička organizacija Beograda dobila je nagradu stručnog žirija za najbolje propratne prezentacije.
Poslednjeg dana sajma na prezentaciji sa temom „Beograd grad dobrih vibracija” Turistička organizacija Beograda potpisala je protokol o saradnji sa kompanijom „Navip”. Kao prvi projekat ove saradnje predstavljena je „Beogradska rakija šljivovica”. Ideja ova dva partnera je da ova vrsta rakije, koja se proizvodi i neguje u „Navipovom” pogonu u Crkvencu, postane jedan od interesantnijih suvenira našeg grada. Strani i domaći ljubitelji dobrog pića „Beogradsku rakiju šljivovicu” moći će da kupe u informativnim centrima Turističke organizacije Beograda i na prodajnim mestima „Navipa”.
Na sajmu se razgovaralo i o postavljanju informativnih punktova na ulazima u Beograd tokom leta.
Ovi punktovi naročito će biti od koristi putnicima koji kroz našu zemlju budu putovali na Olimpijske igre u Atini.