Radmila Hrustanović otvorila Međunarodnu konferenciju o marketinškim istraživanjima
Gradonačelnica Beograda Radmila Hrustanović otvorila je danas u „Sava centru” međunarodnu konferenciju profesionalaca u oblasti marketinških istraživanja u regionu Jugoistočne Evrope. Tema skupa „SEEMAR 04” je „Nova tržišta – novi izazovi”, a njegov cilj je afirmacija marketing industrije i ukupnog poslovnog potencijala u našoj zemlji.
– Beograd podržava ovakve konferencije jer one doprinose promeni izgleda grada i čitave Srbije. Vreme je da zauvek ostavimo teme skraja dvadesetog veka i sve više se bavimo ovakvim temama koje život znače. Danas nema dela društva koji nije upućen na vaše informacije – rekla je gradonačelnica.
Konferencija će se do 26. maja baviti stanjem marketinške istraživačke industrije u zemljama jugoistočne Evrope, novim trendovima u saradnji kompanijskih i agencijskih istraživača, profilom savremene marketinške agencije, ulogom istraživanja u marketingu i razvoju nacionalne ekonomije i odnosom globalnih i lokalnih brendova.
Skup u kome učestvuju profesionalci iz 20 zemalja organizovala je Nacionalna asocijacija istraživača marketinga.