četvrtak, 17. oktobar 2019.

„Parking servis” pozvao sugrađanku da reklamira dnevnu kartu kako bi joj bila poništena

Javno komunalno preduzeće „Parking servis” pozvalo je sugrađanku kojoj je izdata dnevna karta ispred medicinske ustanove da kontaktira ovo preduzeća kako bi joj karta bila poništena. 

Kako se navodi u saopštenju JKP „Parking servis”, do sada se nikada nije dogodilo da ovo preduzeće odbije reklamaciju korisniku koji je zbog hitnog pregleda prekoračio vreme parkiranja u zoni i tim povodom se obratio preduzeću uz priloženu medicinsku dokumentaciju.  

„Parking servis” u ovakvim slučajevima maksimalno izlazi u susret građanima i na osnovu vremena pregleda ili terapije poništava nalog za plaćanje dnevne karte. U saopštenju se navodi i da se do sada niko nije obratio „Parking servisu” radi reklamacije naloga, zbog čega pozivaju korisnicu da im se obrati kako bi joj nalog bio poništen. 

JKP „Parking servis” je u prilogu dostavilo fotografiju napravljenu u trenutku izdavanja dnevne karte.