Prethodno obaveštenje o nameri sprovođenja postupka centralizovane javne nabavke dobara – Papirna galanterija za održavanje lične higijene
Služba za centralizovane javne nabavke i kontrolu nabavki
Na osnovu člana 59. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS” br. 124/12, 14/15 i 68/15)
GRAD BEOGRAD
Služba za centralizovane javne nabavke i kontrolu nabavki
Kraljice Marije br. 1
objavljuje
PRETHODNO OBAVEŠTENJE
o nameri sprovođenja postupka centralizovane javne nabavke dobara – Papirna galanterija za održavanje lične higijene
Naziv, adresa i internet stranica Naručioca: Grad Beograd, Služba za centralizovane javne nabavke i kontrolu nabavki, Beograd, ul. Kraljice Marije br. 1/VII, www.beograd.rs.
Vrsta Naručioca: organ jedinice lokalne samouprave.
Opis predmeta centralizovane javne nabavke, naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke: Papirna galanterija za održavanje lične higijene: ORN: 33760000 -5, toaletna hartija, maramice, peškiri za ruke i salvete; 33761000-2 Toaletna hartija; 33770000-8 Hartija za higijensku upotrebu.
Postupak javne nabavke se sprovodi radi zaključenja okvirnog sporazuma.
Broj okvirnih sporazuma / ugovora: naručilac će zaključiti jedan okvirni sporazum. Naručioci za čije potrebe Služba za centralizovane javne nabavke i kontrolu sprovodi postupak centralizovane javne nabavke, zaključivaće ugovore na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma.
Okvirni datum objavljivanja poziva za podnošenje ponuda: mart 2016.
Okvirni datum zaključenja okvirnog sporazuma: jun 2016.