„BEOGRAD PUT“ - PRIJAVI PROBLEM: Rešavanje problema po prijavi građana u najkraćem mogućem roku
Građani probleme mogu prijaviti na dva načina, a postoji mogućnost da pošalju i fotografiju koja će ekipama olakšati intervenciju.
Svaka prijava građana je dobro došla i reagujemo po njoj u najkraćem mogućem roku, kaže Nikola Lazić, rukovodilac službe za građevinsku delatnost održavanja saobraćajnica JKP „Beograd put".
- Građani u nama vide pouzdanog partnera i često nam se obraćaju za probleme. Svi problemi se mogu prijaviti putem našeg veb sajta ili Servisnog centra na broj 11 011. Građani tu mogu da prijave razne probleme koje imaju u saobraćaju: udarne rupe, oštećenja kolovoza, neispravne semafore, probleme sa znacima, označavanjem, oštećenja putne opreme. Postoji mogućnost i da se „nakači" slika problema koja nama olakšava intervenciju, možemo odmah spremni izaći na teren, objašnjava Lazić i dodaje da ukoliko se to uputi na mejl, odgovaraju da je intervencija završena, a građani koji su prijavili to već vide istog dana.
Prema njegovim rečima, često na društvenim mrežama dobijaju pohvale, kako su brzo odreagovali i završili ono što je prijavljeno.