четвртак, 22. фебруар 2018.

Мали: Плаћање паркинга СМС-ом олакшаће боравак гостију из БиХ и Црне Горе

Градоначелник Београда Синиша Мали присуствовао је данас у Старом двору потписивању Писма о намерама између ЈКП „Паркинг сервис” и компаније „Телеком Србија” којима ће бити омогућено корисницима услуга компанија „М:тел Бања Лука” и „М:тел Подгорица” да плаћају паркинг у Београду путем СМС порука са постојећих бројева. Споразум су, у присуству директора „М:тел Бања Лука” и „М:тел Подгорица”, потписали директор ЈКП „Паркинг сервис” Андреја Чупковић и директор компаније „Телеком Србија” Предраг Ћулибрк.

Градоначелник Београда истакао је да је данашње потписивање резултат великог броја захтева грађана Босне и Херцеговине и Црне Горе. 

– Иницијативу за потписивање дао је директор компаније „Телеком Србија” Предраг Ћулибрк и тиме смо добили могућност да изађемо у сусрет грађанима и покажемо колико смо одговорна локална самоуправа. Подсетићу да су гости из Босне и Херцеговине и гости из Црне Горе међу најбројнијим туристима у Београду, тако да ће им Град Београд на овај начин боравак учинити још пријатнијим и дужим. У року од месец-два ово Писмо о намерама биће преточено у конкретан уговор са решењима која ће корисницима „М:тел Бања Лука” и „М:тел Подгорица” дати могућност да плаћају паркинг у Београду путем СМС-а. Ово је пример да, када заједно радимо, не постоје проблеми наших суграђана које не можемо да решимо – казао је Синиша Мали.

Директор компаније „Телеком Србија” Предраг Ћулибрк захвалио је градоначелнику на разумевању и додао да данашњи чин потписивања види као операционализацију синергије која је резултат присуства „Телекома” у БиХ, Републици Српској и Црној Гори. 

– „Телеком Србија”, као највећи регионални оператор са готово десет милиона корисника различитих услуга, овим заиста омогућава значајну корист за све кориснике наше мреже који у Београд долазе из БиХ и Црне Горе. Плаћање паркинга СМС-ом је нешто што се очекује годинама и сада су се створили сви потребни предуслови – рекао је Ђулибрк, захваливши на сарадњи ЈКП „Паркинг сервис” и изразивши очекивање да ће до краја априла сервис постати активан.

Директор ЈКП „Паркинг сервис” Андреја Чупковић подсетио је да се ради о деценијском проблему, захваливши директору „Телекома” и градоначелнику Београда на иницијативи за решење овог проблема. 

– У Београду дневно имамо преко 1.000 порука за паркирање са регистрацијама Босне и Херцеговине и Црне Горе и на овај начин решићемо проблем грађана. У наредном периоду, тачније у року од 60 дана решићемо проблем који неки пре нас нису решили – истакао је Чупковић.

Извршни директор „М:тел Подгорица” Владимир Лучић казао је да је већина оних који долазе у Београд из Црне Горе управо на тој мрежи и да ће овај сервис умногоме олакшати посете Београду, док је генерални директор „М:тел Бања Лука” Марко Лопичић нагласио да је то још једна услуга која ће свим корисницима те мреже омогућити да се у главном граду Србије осећају као код куће.

Потписивању Писма о намерама присуствовао је и извршни директор компаније „Телеком Србија” за пословне кориснике Петар Поповић.