четвртак, 21. фебруар 2019.

Потенцијали Земуна на 41. Међународном сајму туризма

Градска општина Земун и Туристички центар Земун ове године од 21. до 24. фебруара традиционално представљају туристичке потенцијале Земунa на 41. Међународном сајму туризма, у Хали 4 Београдског сајма.

На штанду Туристичког центра Земун, 23. фебруара, са почетком у 13 часова биће одржана презентација туристичког, културног, угоститељског и гастрономског потенцијала Земуна. У уметничком делу програма наступиће драмски уметник Миленко Павлов са исечком из кабареа. Посетиоци ће имати прилику да виде шта је све урађено у Земуну и шта је оно што нас очекује у будућности – континуитет развоја наутичког, културног, спортског, гастрономског и манифестационог туризма. 

У атмосфери гостопримства, Градска општина Земун приказаће своје туристичке потенцијале као што су Гардош, Николајевска црква, Лидо, галерије, ресторани и све друго што има, што нуди и чиме се поноси.

Међународни сајам туризма се ове године одржава под слоганом „Лето је ближе него што мислите” као највећа и најзначајнија туристичка манифестација у земљи и југоисточној Европи. На сајму ће бити промовисани најновији трендови и збивања у међународној туристичкој индустрији, нови концепти и могућности за путовања, а отвориће се и нове перспективе у развоју туристичког бизниса. 

Земља партнер овогодишњег сајма туризма је Бугарска, земља чији је туризам у процвату, а град Пловдив једна од престоница културе у 2019. години. Србија и Бугарска овим партнерством настављају да унапређују иначе блиску туристичку сарадњу.