среда, 11. септембар 2019.

Весић: Саобраћај од Старине Новака до Таковске биће пуштен 15. септембра

Заменик градоначелника Горан Весић најавио је данас да ће саобраћај у Улици 27. марта, од Старине Новака до Таковске, бити пуштен 15. септембра.   

– Од понедељка та улица ће потпуно нормално функционисати. Имали смо проблем са реконструкцијом Краљице Марије, од Рузвелтове до Старине Новака, јер подземне инсталације нису биле добро уцртане. Нашли смо цеви које су биле старије него што је писало у пројекту и морали смо додатно да их мењамо. Имали смо много више превезивања канализације, тачније уместо шездесетак, скоро 200. Очекујем да до краја септембра или у првим данима октобра тај део буде пуштен у саобраћај, чиме ће читав део од Рузвелтове до Таковске бити реконструисан –  рекао је Весић за „Телеграф”. 

Он је додао да се радови увелико изводе у делу од Таковске до Булевара деспота Стефана. 

– Настављамо да радимо Џорџа Вашингтона, па Душанову улицу све до некадашњег Тадеуша Кошћушка. То ће све трајати до краја ове године када ће сва четири булевара бити завршена. У међувремену смо радили раскрснице, да би саобраћај ишао преко њих, и то већ функционише – указао је заменик градоначелника и подсетио на затечено лоше стање улица на том потезу, посебно у Цара Душана. 

Када је реч о реконструкцији мостова у престоници, Весић је објаснио да су Бранков и Стари савски моста у надлежности Града Београда, док су Панчевачки и Газела у републичкој. 

– Чињеница је да је Панчевачки мост у лошем стању и мени би било најлакше да вам кажем како то није у нашој надлежности, већ „Путева Србије”. То не би било коректно. Они су реконструисали тај мост у задњих десетак година више пута. Међутим, потпуна реконструкција моста није могућа док се одвија саобраћај на њему. На крају, на њему се одвија и железнички саобраћај – подсетио је Весић. 

Он је указао да Град Београд завршава пројекат за мост који ће се радити на Ади Хуји. 

– Радови ће почети 2021. године. Када њега направимо, то ће бити алтернатива Панчевачком мосту. Тог часа ћемо потпуно затворити саобраћај и усмерити га на мост код Аде Хује, да би република урадила детаљну и комплетну реконструкцију тог моста. Иначе, мост на Ади Хуји ће повезивати Мост на Ади и то ће бити унутрашња обилазница око Београда. Она ће полазити од Моста на Ади и садс већ радимо Булевар патријарха Павла, од Пере Велимировића према Кошутњаку. Ту ће бити четири уместо постојеће две траке. Четири траке за силазак са моста, око Топчидерског парка, па улазак у Патријарха Павла, па Пере Велимировића, па у Борску, Црнотравску, Саве Машковића, од петље Ласта према Малом Мокром Лугу, онда иза Миријева, да бисмо на крају дошли до моста на Ади Хуји. То ће бити та унутрашња обилазница која ће омогућавати да се брзо стигне с једног моста на други и тек тада ће Мост на Ади добити пуну функцију. Тек тада ћемо моћи да уђемо са републиком у реконструкцију Панчевачког моста – објаснио је заменик градоначелника. 

Када је реч о изградњи нове аутобуске станице у Блоку 42, Весић је истакао да је план да се до краја године уради комплетан станични плато.

– Треба да се бетонира и да се обаве сви радови до коте 0, то јест до изласка из земље. Ту има доста подземних радова, а до краја следеће године би требало да буде завршена изградња нове аутобуске станице, заједно са пратећим објектима – најавио је Весић. 

Он је подсетио да станицу не гради Град Београд, већ предузеће БАС, које је било власник и старе аутобуске станице. 

– Град је само дао земљиште и бићемо сувласници у делу пословног простора на новој станици, али се станица гради од новца који је обезбедило предузеће БАС. Такође, ми ћемо наредне године проширити све саобраћајнице око станице, јер ће прелазак аутобуса на Нови Београд нужно повећати фреквенцију саобраћаја – закључио је Весић.