utorak, 31. maj 2016.

Kontrola buke, radnog vremena ugostiteljskih objekata i uklanjanje nepropisno parkiranih vozila

U Sekretarijatu za inspekcijske poslove prošle nedelje primljeno je 337 prijava građana, a formirano je ukupno 567 predmeta. Doneto je 158 rešenja kojima je naloženo uklanjanje utvrđenih nedostataka iz svih oblasti inspekcijskog nadzora, podneto je 10 zahteva za pokretanje prekršajnog postupka, izrečena je jedna novčana kazna zbog neizvršenja rešenja, izdato je 39 prekršajnih naloga, a po ranije izdatim prekršajnim nalozima naplaćeno je 149.000 dinara. Po zahtevima za pokretanje prekršajnog postupka inspektora ovog sekretarijata naplaćena je 61.687,93 dinara.

– Sprovedena je akcija kontrole buke, radnog vremena ugostiteljskih objekata i komunalnog reda u Cetinjskoj ulici u kojoj su učestvovale  komunalna, saobraćajna i turistička inspekcija, Komunalna i Saobraćajna policija i JKP „Parking servis”. U odnosu na prethodni vikend, primetno je prisustvo manjeg broja ljudi, nepropisno parkiranih automobila i taksi vozila. Takođe, buka je bila manje izražena, mada ostaje glavni problem, naročito zbog zvučnika postavljenih na fasadama objekata, buke iz bašta i od ljudi koji stoje ispred ugostiteljskih objekata, ili prilikom odlaska čekaju taksi vozila, dovikuju se i prave galamu – rekla je Zagorka Panić, sekretarka za inspekcijske poslove.

Prema njenim rečima, turistička inspekcija kontrolisala je poštovanje radnog vremena ugostiteljskih objekata. Za tri objekta konstatovano je da se ne poštuje istaknuto radno vreme (jedan je radio duže od istaknutog radnog vremena, a dva su prestala sa radom ranije), jedan objekat nije imao istaknuto radno vreme, ostali nisu radili. Sačinjena su četiri zapisnika i biće preduzete odgovarajuće upravne mere. Inspektori za zaštitu životne sredine doneli su 13 rešenja kojima je naloženo merenje nivoa buke u životnoj sredini i jedno rešenje o zabrani upotrebe instaliranih izvora buke nakon sprovedenih mera ograničavanja. 

– U toku je kontrola postavljanja bašta ugostiteljskih objekata na teritoriji Starog grada, Savskog venca i Vračara. Izvršena je kontrola sadnih mesta i urednosti javnih zelenih površina u Makedonskoj, Šumatovačkoj, Kneza Mihaila i Branka Pešića. Popisano je 12 bilborda na teritoriji Zvezdare, čime je završeno popisivanje  na toj opštini. Nastavljen je inspekcijski nadzor urednosti spoljnih delova zgrada i površina oko zgrada domova zdravlja na teritoriji Beograda (pregledano je 15 objekata, doneta su četiri rešenja, a 11 objekata je zatečeno u čistom i urednom stanju)  i završena je kontrola urednosti i ispravnosti javnih i drugih časovnika (pregledano je 20 časovnika, jedan nije pokazivao tačno vreme, a 19 je zatečeno u urednom stanju) – kazala je Panićeva.

Nastavljena je akcija na suzbijanju nelegalne ulične prodaje oko pijaca „Banjica” i „Skadarlija”, dok je mobilna ekipa svakodnevno kontrolisala nelegalnu prodaju na teritoriji Čukarice, Rakovice, Novog Beograda, Zemuna, Palilule, Starog grada i Voždovca. Izdato je 12 prekršajnih naloga sa zaprećenom kaznom u iznosu od 60.000 dinara, a izvršeno je i šest uklanjanja očigledno napuštene robe, pri čemu je uklonjen rezani duvan, cigarete i knjige. 

– Turistička inspekcija nastavila je da kontroliše poslovanje hostela i apartmana na teritoriji Starog grada i Savskog venca, sa posebnm akcentom na hostele u blizini Glavne železničke stanice i autobuskih stanica BAS i „Lasta”. Inspektori drumskog saobraćaja dnevno su kontrolisali taksi prevoz, a noćne kontrole organizovane su u Cetinjskoj ulici, uz asistenciju pripadnika Komunalne policije. U javnom linijskom prevozu putnika kontrolisana je obeleženost vozila i stajališta – istakla je Zagorka Panić.

„Parking servis” je uklanjao nepropisno parkirana vozila, i to 18 vozila sa javnih zelenih površina, tri sa površina u javnom korišćenju i dva havarisana vozila. Kontrolisan je i komunalni red u Cetinjskoj ulici i praćeno uklanjanje plutajućih objekata na teritoriji Savskog venca i Zemuna. Sprovedeno je izvršenje 24 rešenja komunalne inspekcije i šest rešenja saobraćajne inspekcije.