ponedeljak, 20. novembar 2017.

Sekretarijat za socijalnu zaštitu

Javni poziv za dodelu 22 stana po uslovima neprofitnog zakupa i socijalna stana u zaštićenim uslovima, korisnicima projekta „Sagradimo dom zajedno“ – Ovča

Na osnovu Rešenja gradonačelnika grada Beograda, broj: G-020-4440/17 od 14.07.2017. godine, o imenovanju članova Komisije za izbor korisnika socijalnog stanovanja i socijalnog stanovanja u zaštićenim uslovima, a na osnovu Akcionog plana za preseljenje stanovnika novoformiranih naselja Makiš 1, Makiš 2, Resnik, Jabučki rit i Kijevo i člana 12. Pravilnika o kriterijumima i merilima za utvrđivanje liste reda prvenstva korisnika stanova po uslovima neprofitnog zakupa i socijalnih stanova u zaštićenim uslovima izgrađenih u okviru projekta Poboljšanja životnih uslova za najugroženije romske porodice u Beogradu – „Sagradimo dom zajedno“ – druga faza.

GRADSKA UPRAVA GRADA BEOGRADA
Sekretarijat za socijalnu zaštitu
Komisija za izbor korisnika socijalnog stanovanja i socijalnog stanovanja u zaštićenim uslovima, na osnovu Akcionog plana za preseljenje stanovnika novoformiranih naselja Makiš 1, Makiš 2, Resnik, Jabučki rit i Kijevo

objavljuje

JAVNI POZIV
za dodelu 22 stana po uslovima neprofitnog zakupa i socijalna stana u zaštićenim uslovima, korisnicima projekta Poboljšanje životnih uslova za najugroženije romske porodice u Beogradu – „Sagradimo dom zajedno“ – druga faza, na lokaciji Ovča – opština Palilula

I
Korisnici Projekta su:
1. Korisnici mobilnih stambenih jedinica u novoformiranim naseljima Makiš 1, Makiš 2, Kijevo i Resnik i članovi njihovih porodičnih domaćinstava (dokazuje se Ugovorom o korišćenju mobilne stambene jedinice);
2. Lica koja su na dan raseljavanja neformalnog naselja „Belvil“ (26.04.2012.) bila stanovnici tog naselja i koja su imala prijavljeno prebivalište ili boravište na teritoriji grada Beograda i članovi njihovih porodičnih domaćinstava, a koji se nalaze na listi koju je usvojilo Koordinaciono telo  (dokazuje se uvidom u dokumentaciju koju poseduje Sekretarijat za socijalnu zaštitu, broj predmeta XIX-06-36-7/2017 od 04.10.2017. godine);
3. Korisnici mobilnih stambenih jedinica u novoformiranom naselju Surčin, koji su na dan raseljavanja neformalnog naselja Gazela (01.09.2009.god.) bili stanovnici tog naselja,  a koji se nalaze na listi koju je usvojilo Koordinaciono telo (dokazuje se uvidom u dokumentaciju koju  poseduje Sekretarijat za socijalnu zaštitu, broj predmeta XIX-06-36-7/2017 od 04.10.2017. godine).

II
Podnosilac prijave je dužan da dostavi sledeću dokumentaciju:
1. Fotokopiju lične karte ili očitanu ličnu kartu (ako je čipovana) izdatu na novom obrascu i/ili legitimaciju interno raseljenog lica za sebe i članove porodičnog domaćinstva, kao i izvod iz matične knjige rođenih za sve maloletne članove domaćinstva; 
2. izjavu podnosioca da on i članovi njegovog porodičnog domaćinstva ne poseduju nepokretnost u Srbiji  ili u drugoj državi, a kojom mogu da reše svoje stambeno pitanje;
3. izjavu podnosioca da on i članovi njegovog porodičnog domaćinstva nisu uključeni u neki drugi projekat za trajno rešavanje stambenih potreba;
4. potvrda poslodavca o visini primanja za tri meseca koja prethode objavljivanju javnog poziva, uverenje o nezaposlenosti izdato od Nacionalne službe za zapošljavanje ili potvrda PIOfonda da nema uplaćenih doprinosa za penziono, zdravstveno i socijalno osiguranje, ne starije od 30 dana do dana prijavljivanja na javni poziv,  uverenje o isplaćenoj naknadi za slučaj nezaposlenosti izdato od strane Nacionalne službe za zapošljavanje ne starije od 30 dana do dana prijavljiva na javni poziv, rešenje Gradskog centra za socijalni rad o ostvarivanju prava na novčanu socijalnu pomoć ili dokaz da je ovo pravo koristio u prethodnih 6 meseci,  ček od penzije odnosno potvrda PIO fonda o visini prihoda na ime penzije za tri meseca koja prethode mesecu u kom je objavljen javni poziv, odnosno uverenje nadležnog organa PIO da nisu korisnici penzije;
5. potvrdu nadležne obrazovne institucije o redovnom školovanju;
6. za osobe sa invaliditetom odluka  nadležnog organa doneta do dana isteka roka  za   prijavljivanje na javni poziv.
7. lekarski nalazi za podnosioca prijave i člana porodice sa oboljenjem od većeg socijalno-medicinskog značaja (maligne bolesti i intrakranijalni tumor; hemofilija, teške bolesti krvi sa progresivnim tokom; insulin zavisni dijabetes melitus sa sekundarnim komplikacijama ( retinopatija, nefropatija, neuropatija); multirezistentna tuberkoloza, sistemske auto imune bolesti u odmakloj fazi i/ili multisistemskom disfunkcijom; genetske bolesti koje imaju progresivan tok i/ili uzrokuju težak poremećaj metabolizma, hronične psihoze sa nepotpunim remisijama i trajnim izmenama ličnosti; epilepsija sa teškim psihičkim promenama; terminalna bubrežna insuficijencija, na dijalizi i posle transplantacije; progresivna neuromišićna oboljenja; teško trajno oštećenje plućne ventilacije sa hroničnom respiratornom insuficijencijom koja ispunjava kriterijume za dugotrajnu oksigeno-terapiju; teške urođene i srčane mane sa teškim oštećenjem srčane funkcije ( ehokardiografskim ili drugim metodama utvrđena EF manje od 30% ili 40%,druge bolesti srca sa teškim oštećenjem srčane funkcije ( EF manje od 30%); bolesti koje dovode do trajnog oštećenja funkcije jetre teškog stepena  ( portalna hipertenzija ascites, variksni ezofagusa) i stanja posle transplantacije jetre; težak oblik bronhijalne astme, nekontrolisana , perzistetna i pored redovne terapije; drugi teški oblici bolesti koji dovode do trajno narušenog zdravstvenog stanja; 
Dokazuju se medicinskom dokumentacijom potrebnom za verifikaciju određene bolesti (otpusna lista, specijalistički nalaz, dijagnostički testovi i dr.)
8. samohrano roditeljstvo dokazuje se izvodom iz matične knjige rođenih za dete/decu, pravosnažnom sudskom presudom o vršenju roditeljskog prava, izvodom iz matične knjige umrlih ili rešenjem nadležnog suda o proglašenju nestalog lica za umrlo, rešenjem ili drugim aktom nadležnog organa, potvrda nadležnog organa unutrašnjih poslova o prebivalištu/boravištu, podneta tužba za izdržavanje deteta/dece, potvrda nadležnog kazneno-popravnog zavoda, rešenjem o novčanoj socijalnoj pomoći. U drugim slučajevima roditelj daje izjavu da se sam stara o detetu i da samostalno obezbeđuje sredstva za izdržavanje deteta, da u međuvremenu nije zasnovao bračnu ili vanbračnu zajednicu, da drugi roditelj nedovoljno učestvuje, odnosno učestvuje iznosom manjim od 50% od nadoknade koja je predviđena za izdržavanje deteta na porodičnom smeštaju. 
9. Pravosnažna sudska presuda ili dokaz iz Gradskog centra za socijalni rad da je lice na evidenciji žrtvi porodičnog nasilja ili drugi odgovarajući dokaz.

III
Nakon razmatranja prispelih prijava Komisija sačinjava predlog liste reda prvenstva, koji se objavljuje na oglasnim tablama u novoformiranim naseljima sa mobilnim stambenim jedinicama, na oglasnoj tabli Sekretarijata za socijalnu zaštitu grada Beograda, na oglasnim tablama odeljenja Gradskog centra za socijalni rad u Beogradu, kao i na zvaničnom sajtu grada Beograd.
Na predlog liste reda prvenstva podnosilac prijave može uložiti prigovor Komisiji u roku od 8 (osam) dana od dana objavljivanja predloga liste reda prvenstva.
Komisija, nakon razmatranja prigovora na predlog liste reda prvenstva, utvrđuje konačnu listu reda prvenstva korisnika stanova po uslovima neprofitnog zakupa i socijalnih stanova u zaštićenim uslovima (u daljem tekstu: Konačna lista reda prvenstva korisnika) i istu, zajedno sa obrazloženjem, dostavlja gradonačelniku radi vršenja izbora korisnika sa utvrđene Konačne liste reda prvenstva.
Nakon toga, Komisija objavljuje Konačnu listu reda prvenstva korisnika na oglasnim tablama novoformiranih naselja sa mobilnim stambenim jedinicama, na oglasnoj tabli Sekretarijata za socijalnu zaštitu grada Beograda, na oglasnim tablama odeljenja Gradskog centra za socijalni rad u Beogradu, kao i na zvaničnom sajtu grada Beograda i dostavlja lično podnosiocima prijava.
Na osnovu Konačne liste reda prvenstva korisnika:
- Sekretarijat za imovinske i pravne poslove zaključuje Ugovor o neprofitnom zakupu stana sa korisnicima Projekta kojima se regulišu međusobna prava i obaveze;
- Sekretarijat za socijalnu zaštitu zaključuje Ugovor o korišćenju socijalnog stana u zaštićenim uslovima, sa korisnicima Projekta kojima se regulišu međusobna prava i obaveze. 

IV
Red prvenstva za dodelu stana utvrđuje se na osnovu broja bodova koje podnosilac prijave ostvari, prema merilima utvrđenim Pravilnikom o kriterijumima i merilima za utvrđivanje liste reda prvenstva korisnika stanova po uslovima neprofitnog zakupa i socijalnih stanova u zaštićenim uslovima izgrađenih u okviru projekta Poboljšanja životnih uslova za najugroženije romske porodice u Beogradu - druga faza - „Sagradimo dom zajedno“.

Merila za utvrđivanje liste reda prvenstva su:
1.Broj članova porodičnog domaćinstva
Svaki član porodičnog domaćinstva, uključujući i učesnika u javnom pozivu, vrednuje se sa 10 bodova.
Kod domaćinstva sa petoro ili više dece uzrasta do 15 godina ukupan broj bodova se uvećava za 10 bodova.
2. Samohrano roditeljstvo 
Porodično domaćinstvo  boduje se sa 10 bodova.
Samohrani roditelj je roditelj koji se sam stara o deci rođenoj u braku ili van braka, odnosno ako je drugi roditelj preminuo, nepoznat ili ako mu je nepoznato prebivalište, odnosno boravište duže od šest meseci, a očigledno je napusti dete i kada drugi roditelj ne učestvuje ili nedovoljno učestvuje u izdržavanju deteta.
3. Starija lica 
Porodično domaćinstvo koje ima člana  starijeg od 65 godina života boduje se sa 10 bodova.
4. Zdravstveno stanje
Porodično domaćinstvo koje ima člana obolelog od teške bolesti bodovaće se sa 10 bodova po bolesnom članu.
5. Invaliditet
Porodično domaćinstvo koje ima osobu sa invaliditetom bodovaće se sa 15 bodova po članu.
6. Broj članova porodičnog domaćinstva na školovanju 
Porodičnom domaćinstvu koje ima decu na školovanju pripada 10 bodova po učeniku koji pohađa srednju školu, odnosno 20 bodova po studentu

Ako dva ili više lica ili porodičnih domaćinstva imaju isti broj bodova, prednost ima lice ili porodično domaćinstvo koje ima veći broj bodova po jednom od osnova po sledećem redosledu:
1. broj članova porodičnog domaćinstva;
2. samohrani roditelj; 
3. porodično domaćinstvo koje za člana ima osobu sa invaliditetom
4. porodično domaćinstvo koje ima veći broj dece do 15 godina; 
5. starija lica; 
6. porodično domaćinstvo koje ima teško bolesnog člana; 
7. broj članova porodičnog domaćinstva na školovanju; 
8. dužina prebivališta i/ili boravišta u mobilnim stambenim jedinicama;
9. porodično domaćinstvo koje ranije nije odbilo ponuđeni stambeni smeštaj.

V
Zainteresovana lica podnose prijave na javni poziv sa potrebnim dokazima Sekretarijatu za socijalnu zaštitu u roku od 30 ( trideset ) dana od dana objavljivanja (zaključno sa 20. decembrom 2017.). Javni poziv se objavljuje na oglasnoj tabli Gradske uprave grada Beograda, Sekretarijata za socijalnu zaštitu, 27. marta 43-45, novoformiranim naseljima sa mobilnim stambenim jedinicama, na oglasnim tablama odeljenja Gradskog centra za socijalni rad, kao i na zvaničnom sajtu grada Beograd.

Dokumentacija se dostavlja na pisarnici (soba broj 8) lično ili putem pošte na adresu: Sekretarijat za socijalnu zaštitu, 27. marta 43 - 45, Beograd, u zatvorenoj koverti sa naznakom „Prijava za dodelu 22 stana po uslovima neprofitnog zakupa i socijalna stana u zaštićenim uslovima, korisnicima projekta Poboljšanje životnih uslova za najugroženije romske porodice u Beogradu – druga faza - „Sagradimo dom zajedno“ na lokaciji Ovča – opština Palilula - NE OTVARATI”
Komisija neće razmatrati neblagovremene zahteve.
Korisnicima projekata koji iz objektivnih razloga ne mogu samostalno da pripreme navedenu dokumentaciju biće pružena sva neophodna pomoć.

Sve informacije i pomoć u pripremi  dokumentacije u vezi sa javnim pozivom za dodelu stanova mogu se dobiti na telefone: 011/330-9262 i 011/330-9233 ili u Sekretarijatu za socijalnu zaštitu, 27. marta 43-45 u kancelariji 32, u prizemlju. 

Podnosilac prijave, u prostorijama Sekretarijata za socijalnu zaštitu, preuzima sledeće izjave 
- izjavu podnosioca da on i članovi njegovog porodičnog domaćinstva ne poseduju nepokretnost u Srbiji  ili u drugoj državi, a kojom mogu da reše svoje stambeno pitanje;
- izjavu podnosioca da on i članovi njegovog porodičnog domaćinstva nisu uključeni u neki drugi projekat za trajno rešavanje stambenih potreba;
- izjavu  da se sam stara o detetu i da samostalno obezbeđuje sredstva za izdržavanje deteta, da u međuvremenu nije zasnovao bračnu ili vanbračnu zajednicu, da drugi roditelj nedovoljno učestvuje, odnosno učestvuje iznosom manjim od 50% od nadoknade koja je predviđena za izdržavanje deteta na porodičnom smeštaju.