четвртак, 4. јун 2020.

Секретаријат за социјалну заштиту

Јавни позив за подношење пријава интерно расељених лица којима је неопходна помоћ при куповини сеоске куће са окућницом и додатнa помоћ намењена за грађевински материјал за поправку или адаптацију предметне сеоске куће са окућницом

На основу члана 9. и члана 10. став 5. Одлуке Скупштине града Београда број: 5-80/16-С  од 8. фебруара 2016. године, о  начину реализације помоћи за побољшање услова становања интерно расељених лица на територији града Београда („Службени лист града Београда“ број 4/16 и 126/16), члана 5. и члана 6. Уговора о за доделу средстава намењених стварању и/или побољшању услова становања интерно расељених лица која бораве у неформалним колективним центрима, кроз помоћ при куповини сеоске куће са окућницом односно одговарајуће непокретности за становање и додатну помоћ намењену за грађевински материјал за поправку или адаптацију предметне куће односно одговарајуће непокретности за становање, бр. XIX-07-401.1-119/20 од 26. маја 2020. године, закљученим између Града Београда, Секретаријата за социјалну заштиту и  Комесаријата за избеглице и миграције Републике Србије и Решења Градоначелника града Београда  број  020-3300/20-Г-1 од 1. јуна 2020. године, о образовању Комисије за избор корисника помоћи за доделу средстава намењених стварању и/или побољшању услова становања интерно расељених лица која бораве у неформалним колективним центрима, кроз помоћ при куповини сеоске куће са окућницом односно одговарајуће непокретности за становање и додатне помоћи намењене за  грађевински материјал за поправку или адаптацију предметне сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности за становање ( у даљем тексту: Комисија), дана 4. јуна 2020. године, Комисија

објављује

ЈАВНИ ПОЗИВ
За подношење пријава интерно расељених лица којима је неопходна помоћ при куповини сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности за становање и додатнa помоћ намењена за  грађевински материјал за поправку или адаптацију предметне сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности за становање, у циљу стварања и/или побољшања њихових услова становања, а која бораве у неформалним колективним центрима на територији града Београда

I Предмет Јавног позива
Предмет Јавног позива је помоћ интерно расељеним лицима док су у расељеништву, која бораве у неформалним колективним центрима на територији града Београда, укључујући чланове њиховог породичног домаћинства, при куповини најмање 11 сеоских кућа са окућницом, односно одговарајуће непокретности за становање и додатне помоћи намењеној за грађевински материјал за поправку или адаптацију предметне сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности за становање, у циљу стварања и/или побољшања услова становања.
Помоћ се одобрава за куповину сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности за становање у износу који не може бити већи од РСД 1.500.000,00 (једанмилионпетстотинахиљададинара) по породичном домаћинству корисника, и то: РСД 1.300.000,00 (једанмилионтристотинехиљададинара) за помоћ при куповини сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности за становање и РСД 200.000,00 (двестахиљададинара) са обрачунатим ПДВ-ом за додатну помоћ намењену за грађевински материјал за поправку или адаптацију предметне сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности за становање.
Корисник за куповину може предложити сеоску кућу са окућницом, односно одговарајућу непокретност за становање која се налази на територији Републике Србије, ван територије АП Косова и Метохије.
Изабрани корисник може додатно да учествује сопственим средствима у реализацији помоћи при куповини сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности за становање за решавање стамбених потреба у износу до 50% од износа који се додељује при куповини сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности за становање (у износу до 650.000,00 динара).
II Корисници
Корисници помоћи су породична домаћинства интерно расељених лица док су у расељеништву, која бораве у неформалним колективним центрима на територији града Београда, укључујући и чланове њиховог породичног домаћинства,  а неопходна им је помоћ при куповини сеоских кућа са окућницом, односно одговарајуће непокретности за становање и додатна помоћ намењена за грађевински материјал за поправку или адаптацију предметне сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности за становање за стварање и/или побољшање услова становања, и која испуњавају прописане услове и мерила за избор корисника (У даљем тексту: Подносилац пријаве).
 Чланом породичног домаћинства, сматрају се: брачни и ванбрачни друг, дете рођено у браку, ван брака, усвојено или пасторак, родитељи брачних другова и лица која су брачни другови по закону дужни да издржавају.
III Услови за избор корисника
Помоћ може бити додељена под следећим условима: 
1) да је Подносилац пријаве евидентиран као интерно расељено лице или поседује легитимацију интерно расељеног лица; 
2) да Подносилац пријаве и чланови породичног домаћинства наведени у пријави имају пријављено боравиште/пребивалиште на територији града Београда на дан објаве овог Јавног позива;
3) да су Подносилац пријаве и чланови породичног домаћинства смештени у неформалном колективном центру на територији града Београда;
4) да Подносилац пријаве и чланови породичног домаћинства немају приходе којима би могли да побољшају услове становања; 
5) да Подносилац пријаве и чланови породичног домаћинства не поседују непокретност у Републици Србији ван територије АП Косова и Метохије или у другој  држави, а којом могу да реше своје стамбено питање; 
6) да Подносилац пријаве и чланови породичног домаћинства не могу да користе непокретност коју поседују на територији АП Косова и Метохије; 
7) да Подносилац пријаве и чланови породичног домаћинства нису заменили, обновили или отуђили непокретност на територији АП Косова и Метохије, а којом би могли да безбедно реше своје стамбено питање; 
8) да Подносилац пријаве и чланови породичног домаћинства нису корисници другог програма за побољшање услова становања или повратка, којим би могли да реше или су решили своје стамбено питање; 
9) да сеоска кућа са окућницом, односно одговарајућа непокретност за становање којом Подносилац пријаве подноси Пријаву на Јавни позив испуњава основне услове за живот и становање и да су предметна сеоска кућа, односно одговарајућа непокретност за становање и земљиште на којој се иста налази уписани у катастру непокретности на име продавца и без терета (хипотека или нека друга врста оптерећења);
10) да је сеоска кућа, односно одговарајућа непокретност за становање за коју Подносилац пријаве подноси Пријаву на Јавни позив уписана у катастру непокретности као:
- непокретност која је преузета из земљишних књига или
- непокретност изграђена пре доношења прописа о изградњи или
- непокретност изграђена са грађевинском дозволом или
- непокретност уписана по Закону о озакоњењу објеката.
11) да Подносилац пријаве и чланови његовог породичног домаћинства наведени у    Пријави нису у крвном, адоптивном или тазбинском сродству са продавцем предметне  непокретности.
IV Мерила за избор корисника
Ред првенства за избор Корисника утврђује се на основу броја бодова које Корисник као Подносилац пријаве и чланови његовог домаћинства остваре, а према следећим мерилима:
1) број чланова породичног домаћинства: по члану породичног домаћинства - 10 бодова; 
    максималан број бодова који се може добити на основу овог мерила износи - 50     бодова.
2) број малолетне деце у породичном домаћинству: 
(1) породично домаћинство до двоје малолетне деце - 10 бодова; 
(2) породично домаћинство са троје или више малолетне деце - 20 бодова;
3) број малолетне деце или деце на редовном школовању у једнородитељском породичном домаћинству: 
(1) домаћинство са једним дететом - 10 бодова; 
(2) домаћинство са двоје деце - 20 бодова; 
(3) домаћинство са троје или више деце - 30 бодова;
4) стамбена ситуација Подносиоца пријаве и чланова његовог породичног домаћинства:
4.1) породично домаћинство смештено у колективном центру – 10 бодова;
4.2) породично домаћинство које станује у изнајмљеном простору без основних        
       хигијенско-санитарних услова – 20 бодова;
5) домаћинство са дететом са инвалидитетом или сметњама у развоју: по породичном домаћинству - 20 бодова;
6) материјални положај породичног домаћинства: 
(1)породично домаћинство са приходима већим или у висини од 50% последње просечне месечне зараде без пореза и доприноса у привреди Републике Србије, по члану - 10 бодова; 
(2)породично домаћинство са приходима испод 50% последње просечне месечне зараде без пореза и доприноса у привреди Републике Србије, по члану - 20 бодова.
Приликом бодовања пријава по тачки 6) овог члана приходи се обрачунавају по члану породичног домаћинства, а бодови се додељују породичном домаћинству. Максимални број бодова који може бити додељен породичном домаћинству по овом основу је 20.  
7) смањење или губитак радне способности или телесно оштећење:
(1)по основу смањења или  губитка  радне  способности  подносиоца  пријаве  или члана породичног домаћинства:
-ако постоји делимична радна способност - 10 бодова;
-ако постоји потпуни губитак радне способности - 20 бодова.
(2)по основу телесног оштећења подносиоца пријаве или члана породичног домаћинства:
-за  телесно  оштећење  100%  -  20  бодова;    
 -за  телесно  оштећење  90%  -  15 бодова;
-за телесно оштећење 80% - 10 бодова;
ако код истог лица постоји смањење или губитак радне способности и телесно оштећење, Комисија приликом бодовања узима у обзир оно мерило на основу кога то лице добија више бодова;
8) болести од већег социјално-медицинског значаја, (малигна обољења, бронхијална и срчана астма, тешка опструктивна обољења плућа, активна туберкулоза, инфаркт срца, декомпензована срчана обољења, трансплантација срца, цереброваскуларни инсулт, епилепсија, теже душевне болести, прогресивне нервномишићне болести, парезе и парализе, хемофилија, инсулин зависни дијабетес, хроничне бубрежне инсуфицијенције на дијализама, системске аутоимуне болести, остеомијелитиси, ХИВ инфекције и сл)  у складу са прописима о здравственој заштити: Подносилац пријаве или члан његовог породичног домаћинства - 20 бодова. Сходно наведеном, потребно је приложити лекарску документацију не старију од годину дана.
Ово мерило се примењује ако Подносилац пријаве или члан његовог породичног домаћинства нису бодовани по основу тачке 6) подтач. (1) и (2) овог члана; 
9) регистровано сеоско газдинство – 20 бодова; 
Бодови по основу овог мерила додељују се уколико је предложена сеоска кућа са окућницом, односно одговарајућа непокретност за становање регистрована као сеоско газдинство. 
10) породично домаћинство чији је члан настрадао или нестао у сукобима на просторима АП Косово и Метохија: по настрадалом/несталом члану – 20 бодова. 
V
 Ако два или више Подносилаца пријаве имају исти број бодова, предност ће имати Подносилац пријаве који:
1) има већи број малолетне деце;
2) има већи број чланова породичног домаћинства;
3) има трудну жену у породичном домаћинству;
4) дуже борави на подручју града Београда;
5) има мање приходе по члану породичног домаћинства.
VI Пријава на Јавни позив
Подносилац пријаве на Јавни позив за себе и чланове породичног домаћинства доставља следећу документацију: 
1)  уредно попуњен и потписан образац Пријаве (може се преузети у холу Градске управе града Београда, ул. 27. марта 43-45; повереника градских општина, као и на интернет презентацији града Београда, у одељку „Градски огласи, конкурси и тендери“ и Комесаријата за избеглице и миграције РС www.kirs.gov.rs); 
2) фотокопију легитимације интерно расељеног лица (обавезно за подносиоца пријаве, а за остале чланове породичног домаћинства ако су евидентирани као интерно расељено лице); 
3) фотокопију личне карте, очитане личне карте ако је у питању биометријска лична карта са чипом, за све чланове породичног домаћинства са 16 и више година; 
4) доказ о стамбеној ситуацији подносиоца захтева и чланова његовог породичног домаћинства – потврда надлежног повереника за избеглице да су лица евидентирана да бораве у неком од неформалних колективних центара на територији града Београда; 
5) изјаву оверену код јавног бележника да Подносилац пријаве и чланови његовог породичног домаћинства: не поседују  непокретност у Републици Србији ван територије АП Косова и Метохије или у другој држави, а којом могу да реше своје стамбено питање;  не могу да користе непокретност коју поседују на територији АП Косова и Метохије;  нису заменили, обновили или отуђили непокретност на територији АП Косова и Метохије, а којом би могли да безбедно реше своје стамбено питање; да  нису корисници другог програма за побољшање услова становања или повратка којим би могли или су решили своје стамбено питање; да нису у крвном, адоптивном или тазбинском сродству са продавцем предметне некретнине (може се преузети у холу Градске управе града Београда, ул. 27. марта 43-45; повереника градских општина, као и на интернет презентацији града Београда, у одељку „Градски огласи, конкурси и тендери“ и Комесаријата за избеглице и миграције РС www.kirs.gov.rs);
6) доказ о приходима: 
- Потврда о незапослености из Националне службе за запошљавање за незапослене чланове породичног домаћинства регистроване у Националној служби за запошљавање; у случају да се ради о незапосленом члану породичног домаћинства који није регистрован код Националне службе за запошљавање, потребна је лична изјава оверена код јавног бележника којом се потврђује да је подносилац незапослен и да нема приходе; 
- Уверење о исплаћеној накнади из Националне службе за запошљавање уколико се иста остварује;
- Потврда послодавца о висини примања за месец који претходи месецу објављивања Јавног позива – за запослене чланове породичног домаћинства или лична изјава оверена код јавног бележника да Подносилац пријаве, односно члан његовог породичног домаћинства остварује одређене повремене приходе (са наведеним износом привремених месечних прихода);
- чек од пензије за месец који претходи месецу објављивања овог јавног позива или
   уколико лице не остварује примања по основу пензије – потврда надлежне службе 
   или лична изјава оверена код јавног бележника да лице не остварује примања по   
   основу пензије у Републици Србији и/или другој држави; 
7) За чланове породичног домаћинства узраста од 15 до 26 година - доказ о школовању (потврда надлежне образовне иниституције о школовању), уколико ови чланови породичног домаћинства нису на школовању - доказе наведене у тачки  6) овог става (докази о приходима); 
8) доказ за породично домаћинство са дететом са инвалидитетом или сметњама у развоју – Решење Комисије за категоризацију деце или мишљење интер-ресорне комисије за децу са телесним инвалидитетом или сметњама у развоју;
9) доказ о смањењу или губитку радне способности или телесном оштећењу – Решење надлежне Комисије о смањењу или губитку радне способности или телесном оштећењу за члана породице са инвалидитетом;
10) Доказ о постојању болести од већег социо-медицинског значаја (малигна обољења, бронхијална и срчана астма, тешка опструктивна обољења плућа, активна туберкулоза, инфаркт срца, декомпензована срчана обољења, трансплантација срца, цереброваскуларни инсулт, епилепсија, теже душевне болести, прогресивне нервномишићне болести, парезе и парализе, хемофилија, инсулин зависни дијабетес, хроничне бубрежне инсуфицијенције на дијализама, системске аутоимуне болести, остеомијелитиси, ХИВ инфекције и сл.) – Лекарски налаз не старији од годину дана;
11) за једнородитељску породицу прилаже се:
- потврда о смрти брачног друга;
- решење   надлежног суда о проглашењу несталог лица за умрло; 
- извод из матичне књиге рођених за децу без утврђеног очинства
- пресуда о разводу брака или доказ о поверавању малолетног детета или деце (уколико у пресуди о разводу брака није одлучено о поверавању детета, или уколико се ради о ванбрачним партнерима чија је заједница престала да траје), а уз оба доказа потребно је приложити изјаву подносиоца оверену код надлежног органа да се подносилац непосредно брине о детету и да самостално обезбеђује средства за издржавање, да други родитељ не учествује или недовољно учествује у тим трошковима, а да, у међувремену, подносилац није засновао брачну или ванбрачну заједницу;
12) Потврду надлежног органа/организације за члана породичног домаћинства који је настрадао или нестао у сукобима на просторима АП Косово и Метохија;
13) Доказ о регистрованом сеоском газдинству (уколико је предложена сеоска кућа са окућницом, односно одговарајућа непокретност за становање регистрована као сеоско газдинство);
14) Изјаву власника сеоске куће, односно одговарајуће непокретности за становање на коју се односи Помоћ, да је сагласан да исту отуђи у корист Подносиоца пријаве (изјава мора бити оверена код јавног бележника) (може се преузети у холу Градске управе града Београда, ул. 27. марта 43-45; повереника градских општина, као и на интернет презентацији града Београда, у одељку „Градски огласи, конкурси и тендери“ и Комесаријата за избеглице и миграције РС www.kirs.gov.rs); 
15) Доказ о власништву над сеоском кућом, односно над одговарајућом непокретношћу за становање – лист непокретности не старији од месец дана у коме је продавац уписан као власник/држалац предметне сеоске куће, односно одговарајуће непокретности за становање уколико за исту није издата употребна дозвола и власник земљишта на којем се иста налази и у коме су предметна сеоска кућа, односно одговарајућа непокретност за становање и земљиште који су предмет купопродаје уписани без терета (хипотека или нека друга врста оптерећења), односно у коме је сеоска кућа, односно одговарајућа непокретност за становање уписана као:
- непокретност која је преузета из земљишних књига или
- непокретност изграђена пре доношења прописа о изградњи или
- непокретност изграђена са грађевинском дозволом или
- непокретност уписана по Закону о озакоњењу објеката; 
17) Потврда надлежне пореске управе о измиреним пореским обавезама од стране продавца сеоске куће, односно одговарајуће непокретности за становање а које су настале по основу права својине за предметну сеоску кућу, односно одговарајуће непокретности за становање и земљиште који су предмет купопродаје; 
18) Фотокопију или очитану личну карту продавца сеоске куће, односно одговарајуће непокретности за становање.

Комисија за избор корисника ће у циљу избора корисника помоћи, поред горе наведене документације, по службеној дужности прибавити: - уверење из Републичког геодетског завода о томе да ли на територији Републике Србије поседују непокретност у својини, за подносиоца Пријаве и чланове његовог породичног домаћинства, укључујући и малолетне чланове породичног домаћинства; уверење Одељења за локалну пореску администрацију о томе да ли су Подносилац пријаве и чланови његовог породичног домаћинства, укључујући и малолетне чланове породичног домаћинства обвезници пореза на имовину; изводе из матичне књиге рођених за децу млађу од 16. година, као и уверење МУП-а о кретању боравишта/пребивалишта за Подносиоца пријаве и све чланове породичног домаћинства, укључујући и малолетне чланове породичног домаћинства.
Доказе за потребе поступка избора корисника помоћи, у складу са чланом 103. став 1. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС“, број 18/16) (у даљем тексту: ЗУП), прибавиће по службеној дужности Комисија, осим уколико странка у складу са чланом 103. став 3. ЗУП-а изјави да ће у циљу ефикаснијег и економичнијег разматрања своје поднете пријаве на Јавни позив, наведене доказе, у фотокопији, прибавити сама, с тим да Комисија може од подносиоца пријаве на Јавни позив тражити оригинална документа на увид.

Докази из става 1. овог дела подносе се у фотокопији (фотокопије докумената није потребно оверавати), с тим да Комисија може од подносиоца пријаве на јавни позив тражити оригинална документа на увид.

Поред доказа наведених у ставу 1. овог дела, Комисија за избор корисника може од подносиоца пријаве тражити и друге доказе потребне за поступање по пријави на Јавни позив.
VII Поступак избора корисника
Пријаву поднету након истека рока за подношење пријава из Јавног позива, Комисија неће разматрати, већ ће исту третирати као неблаговремену.
Пријаву у погледу које нису испуњени услови из дела III овог Јавног позива, Комисија не бодује већ ће исту третирати као неосновану.
Ако пријава садржи неки формални недостатак који спречава поступање по истој, која је неразумљива или непотпуна, подносилац се писаним путем позива да уочене недостатке отклони у року од 8 (осам) дана пријема позива, уз упозорење на последице пропуштања.
Уколико, у датом року, подносилац Пријаве не отклони недостатке, Комисија ће Пријаву третирати као непотпуну, односно неуредну.
Пријаву у погледу које подносилац у датом року отклони уочене недостатке, Комисија сматра као да је од почетка била уредна.
Пријаву која не садржи формални недостатак или у погледу које је поступљено у складу са ставом 3. овог дела Јавног позива, Комисија разматра и утврђује испуњеност услова из дела III  овог јавног позива.
У погледу пријава код којих су испуњени услови из дела III овог Јавног позива Комисија врши бодовање, у складу са мерилима прописаним у делу IV овог Јавног позива.
Уколико се на основу документације из VI дела Јавног позива утврди да је сеоска кућа са окућницом, односно одговарајућа непокретност за становање којом Подносилац пријаве конкурише за Помоћ у својини лица које је у крвном, адоптивном или тазбинском сродству са Подносиоцем пријаве или чланом његовог породичног домаћинства који је наведен у Пријави, Комисија ће такву Пријаву третирати као неосновану.
Уколико члан, односно чланови породичног домаћинства Подносиоца пријаве премину до утврђивања Предлога листе корисника за доделу Помоћи (у даљем тексту: Предлог листе), исти неће бити разматрани, нити бодовани.  У случају да премине Подносилац пријаве, Комисија разматра остале чланове без обзира да ли су интерно расељена лица.  Уколико до утврђивања Предлога листе Подносилац пријаве пријави новорођеног члана, односно чланове домаћинства, Комисија исте разматра и бодује. Приликом утврђивања Предлога листе, Комисија узима у обзир онај број чланова домаћинства који је Подносилац пријаве навео у пријави на Јавни позив, осим када су у питању преминули или новорођени чланови.        
Уколико Подносилац пријаве до утврђивања Предлога листе, достави доказе о томе да он или неко од чланова његовог породичног домаћинства болује од болести од већег социо-медицинског значаја, односно уколико неко од њих, након подношења пријаве на Јавни позив оболели од болести од већег социо-медицинског значаја, Комисија  наведено узима у обзир приликом разматрања и бодовања пријава. 
За доказивање условности понуђене непокретности за живот и становање, као и цене предметне непокретности, опис и мишљење даје стручно лице из Комисије.
Ради утврђивања количине и врсте грађевинског материјала за поправку или адаптацију предметне сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности за становање стручно лице из Комисије врши техничку процену објеката подносилаца чије су пријаве потпуне и благовремене, и које су испуниле прописане услове из дела III Јавног позива. Стручно лице Комисији доставља појединачне извештаје са спецификацијом потребног грађевинског материјала.
У погледу пријава које испуњавају услове врши се додатна провера података о лицима наведеним у Пријави и то у евиденцији трајних решења Комесаријата за избеглице и миграције.
На основу броја бодова којe корисник као подносилац пријаве и чланови његовог домаћинства остваре, Комисија утврђује Предлог листе.
Предлог листе се објављује на огласној табли Градске управе града Београда, Градског повереника за избеглице, повереника за избеглице градских општина и званичној интернет презентацији града Београда.
На Предлог листе учесници Јавног позива могу поднети приговор Комисији у року од 15 дана од дана објављивања Предлога листе.
Одлуку по приговорима Комисија доноси у року од 15 дана од дана пријема приговора.
Након одлучивања по приговорима, Комисија утврђује  Коначну листу. Коначна листа се објављује на огласној табли Градске управе града Београда, Градског повереника за избеглице, повереника за избеглице градских општина града Београда и званичној интернет презентацији града Београда.
На основу Коначне листе, Градоначелник града Београда доноси Одлуку о избору корисника, која се доставља лицима на која се Одлука односи.
Одлука о избору корисника помоћи је коначна.
На основу Одлуке градоначелника града Београда, град Београд, власник предметне непокретности – сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности за становање и Корисник којем је додељена Помоћ, закључују уговор у писаној форми којим се регулишу међусобна права и обавезе потписника уговора, а у складу са чланом 7. став 1. Уговора средства се уплаћују на текући рачун продавца сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности за становање.
Уговором из претходног става се регулишу међусобна права и обавезе, као и да изабрани Корисник Помоћи сеоску кућу са окућницом, односно одговарајућу непокретност за становање неће отуђити најмање пет (5) година.
Изабрани корисник и град Београд закључују Уговор о додели грађевинског материјала за поправку или адаптацију предметне сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности за становање.
VIII Подношење пријава на Јавни позив
Заинтересована лица подносе пријаве на Jавни позив са потребним доказима Комисији за избор корисника за доделу помоћи.
Пријава на Јавни позив са потребном документацијом се може доставити лично у затвореној коверти и убацити у за то обележену кутију у холу Градске управе града Београда, ул. 27. марта 43-45 или путем поште на адресу: 
Секретаријат за социјалну заштиту
 27. марта 43-45,
 11 000 Београд
Са напоменом: ,,За јавни позив – Сеоске куће ИРЛ – не отварати”, с позивом на број XIX-07-401.1-119/2020.
Рок за подношење пријаве са потребним доказима је 3. јул 2020. године.
Додатне информације у вези Јавног позива могу се добити путем телефона 011/33-44-625, 011/330-9750.